sobota, 5 grudnia 2015

D22 ~ Kaeru Hiroyuki !

 LOGIN:7devils 
ADRES E-MAIL: lasthope636@gmail.com
GG:
♦♦♦ 
GŁOS:X 
♦♦♦
IMIĘ & NAZWISKO: Kaeru Hiroyuki
PSEUDONIM: Walkiria
PŁEĆ: Kobieta
WIEK: 17 lat
WZROST: 167 cm
ORIENTACJA: Heteroseksulizm
♦♦♦
RANGA: #5
DOŚWIADCZENIE: 8000 pkt
FUNKCJA:Delta
NUMER: D22
NAZWA ARCANY: Runes
♦♦♦
UMIEJĘTNOŚCI:Arcana Kaeru opiera się na runach, które z kunsztem wyrzeźbione ozdabiają długi, smukły łuk. Wierzono, że pismo runiczne skrywa w sobie głęboko zakorzenioną moc. I jest to prawda, każda odpowiada za inną potęgę (ma inne właściwości, symbolikę), ale jednak wszystkie tworzą spójną całość. Okej, runy sobie leżą na tym łuku, ale jak ich używać? Po prostu Kaeru podczas oddania strzału wypowiada jej nazwę, a potem grot zaczyna emanować określoną energią. Wydaje się, że białowłosa nie potrafi działać bez łuku - nic bardziej mylnego. Posiada jeszcze wiele umiejętności, które dają jej przewagę w walce z choćby równym przeciwnikiem. Jest niska, co wiąże się z tym, iż uniki są jej drugą naturą. Posługując się łukiem musi wykazać się szybkością i zwinnością; nie ma z tym większych problemów, ale nie jest też wielką mistrzynią. Tyle jej wystarczy, by nie została skrócona o głowę.
DOSTĘPNE ATAKI:
  • Dagaz - symbolizuje dzień i światło, a także nieco dodaje odwagi użytkowniczce. W praktyce wystrzeliwuje dwie świetliste strzały, skupiając całą uwagę na jednym celu. Drugi grot, jeśli przebiję się przez coś/kogoś na wylot, przywiązuje wiązką światła do najbliższej rzeczy, co unieruchamia i wybija z głowy jakąkolwiek ucieczkę. Bajer, nie? Zabieg ten jednak trwa bardzo krótko i można go z łatwością przerwać czymś ostrym. 
  • Eihwaz - symbolizuje cis, drzewo świata. W praktyce jest to trująca strzała, przesączona mocnym jadem z zakażonej rośliny. Gdy Kaeru trafi w przeciwnika, ten z czasem poczuję się bardzo źle. Będzie blady, na ciele mogą wystąpić liczne drgawki, a w umysł wkradną się halucynacje. Proces ten trwa dość długo, ale nie zapewnia śmierci. Tylko wybitny mag przerwałby działanie runy Eihwaz. 
  • Gebo - jest to specyficzna runa. Symbolizuje podarunek, wymianę, zjednoczenie. W praktyce łączy się z sojusznikiem, co daje korzyści i jej oraz drugiej osobie: wzajemnie wspomagają swoje umiejętności, przyjmują na siebie część bólu, który zostaje zadany albo Kaeru, albo sojusznikowi. Ale jest jeden warunek: nie mogą odejść od siebie zbyt daleko, bo więź zostanie przerwana. 
  • Thurisaz - dosłownie symbolizuje moc. Sama runa znaczy: przezwyciężyć wszystkie przeszkody, rozgromić wrogów. A rozgromić? Polega to na tym, że łuk Kaeru na jakiś czas znika, przeistaczając się w niebieskie płomienie na rękach użytkowniczki, która ciska mocą we wroga. Podczas działania tej runy może latać, a sama umiejętność nie ma określonego czasu na to, by łuk znów się pojawił. Kaeru sama nad tym panuje, co kosztuję ją dużo zdrowia psychicznego. 
  • Raido - symbolizuje potęgę ukrytą we wspólnym działaniu. W praktyce Kaeru przyzywa na krótką chwilę widmowych łuczników, którzy wspomagają i przyłączają się do gradu strzał, czyniąc umiejętność nie do uniknięcia. Po paradzie, widma znikają. 
  • Nauthiz - symbolizuje przyszłość i „skakanie w czasie” - te drugie niech nie będzie zinterpretowane przez Ciebie zbyt dosłownie. A chodzi tu o to, że Kaeru teleportuje się na niewielką odległość, by później strzelić w nieosłoniętą część ciała przeciwnika. Jest skuteczna szczególnie wtedy, kiedy Kaeru chce kogoś zaskoczyć, a jednocześnie uniknąć jakiejś umiejętności wroga, która miałaby wpływ na jej dalsze życie. 
  • Isa - symbolizuje lód, początek, źródło oraz wolę. W praktyce Kaeru po prostu wystrzeliwuje salwę lodowych strzał o mrożącym grocie. Co to oznacza? Gdy białowłosa trafi, mała część ciała, w którą wbije się strzała zostaje zamrożona. Miałeś kiedyś ten niesamowity ból w mięśniach? Szczęściarz.
DOSTĘPNE ATAKI 2:

  • The god form - jak można się domyślić, druga Arcana Kaeru nie jest już tak bardzo związana z runami na jej łuku. Powiedziałabym nawet, że ma niewiele wspólnego z łukiem. Jedyne, jakiekolwiek odniesienie to runa Thurisaz. Jest bardzo podobna do niniejszej umiejętności. Gdy Kaeru uaktywni ją, zmienia nieco swój wygląd. Po obu stronach głowy pojawiają jej się ozdobne, niebieskie pióra, a na plecy opada długi płaszcz o kolorze akwamaryny. Także zmienia się jej strój, po transformacji jest on cały biały i o wiele bardziej ułatwia poruszanie się na polu bitwy. Okej, wygląd opisany, ale to nie koniec. Co to by była za moc, gdyby dawała tylko korzyści estetyczne? Ano nijaka. Dlatego znacznie zwiększa odporności użytkowniczki, jak i jej zwinność oraz szybkość. Pióra jak można wywnioskować, symbolizują lot i wolność, to znaczy więc, iż Kaeru może bez problemu poruszać się w powietrzu, zyskując przy tym premię do prędkości.
  • Escudo de vento - Kaeru osłania się tarczą wykonaną z powietrza. Powoduje to, iż ilekroć ostrze czy inne zagrożenie osiądzie na osłonie, zostanie odepchnięte - to samo dzieje się z właścicielem... Tak więc nie jest jej trudno na kilka chwil pozbawić Cię broni. Każdy wie, że nic nie trwa wiecznie, w związku z tym tarcza trzyma się parę minut, ale nie można jej ręcznie przerwać czy zwyczajnie zniszczyć.
  • Clave - ta umiejętność bardzo ci zagraża szczególnie wtedy, gdy pozwolisz podejść Kaeru zbyt blisko... A co się stanie? Cóż, ta specyficzna moc polega na wyrwaniu fragmentu duszy z przeciwnika. Oczywiście nie jest to zbyt dosłowne. Tak więc: gdy znajdzie się obok ciebie, z pewnością dobierze się do Twojego czoła, patrząc w oczy, a także uniemożliwiając ruch. Okej, kładzie rękę, ale co dalej? Przez ten czas, gdy stoisz i nie możesz się ruszyć (chyba, że masz tak silną wolę i jesteś tak zdeterminowany, że to zrobisz, w co wątpię) zagląda w Twoją duszę, a co się przez to rozumie? Zagląda głęboko w umysł, wyczytuje emocje, słabości i jakiekolwiek lęki, co daje jej znaczącą przewagę w walce. Pewnie teraz już wiesz, że Kaeru nie da rady Cię złapać tak po prostu, jednak... Jeśli sprytnie zaplanuję sobie skok w czasie (patrz runa Nauthiz) i teleportuje się za Ciebie - jesteś już złapany. Na Twoje szczęście sojusznik może przerwać działanie. Poza tym to jak tak patrzeć, to Kaeru może zrobić niezły chaos kombinacją swoich umiejętności.
  • Sombra - ta umiejętność jest efektowna tylko wtedy, gdy Kaeru znajdzie się w wirze walki. Na czym ona polega? Białowłosa rozpływa się w powietrzu, po czym pojawia się w cieniu przeciwnika, zaskakując go krytycznym ciosem w nieosłoniętą część ciała (np. szyja). Nie ma jednak większej ucieczki, dlatego ta umiejętność szybko może być obrócona na jej niekorzyść, ale przecież zawsze może coś wykombinować, czy też zdać się na zdecydowany atak ze strony sojuszników. Czym tak właściwie ma zadać ten jakże krytyczny cios? Natychmiast po wyjściu z cienia przeciwnika, w jej ręku pojawia się widmowy sztylet, który znika po udanej, lub nieudanej próbie ataku. Proste, nie?
♦♦♦
KREWNI:
  • Matka - Rose Hiroyuki [*]
  • Ojciec - Sato Hiroyuki 
  • Ciotka ze strony ojca - Noshiko Hiroyuki 
  • Siostra - Reneesme Hiroyuki
  • Siostra - Setsu Hiroyuki
  • Brat - Rin Hiroyuki
  • Siostra - Aika Hiroyuki
W ZWIĄZKU Z:---
SYMPATIA:---
EX:---
♦♦♦
APARYCJA: Kaeru to całkiem urodziwa młoda obywatelka Rimear. Ma krótkie, przycięte włosy o kolorze srebrnym, z domieszką niebieskości. Zaś na jej ramiona opadają ich dwa długie pasma. Jest posiadaczką wielkich, błękitnych i głębokich niczym ocean oczu. Jak na osobę lubiącą przebywać na słońcu, cerę ma dosyć bladą, idealnie współgrającą z proporcjonalną twarzą, która otulona jest srebrzystym blaskiem włosów. Cóż, jej kształty nie są zbyt obfite, także brak jej większych krągłości. Ale czy wygląda na zakompleksioną? No nie. Zwykle wszystko zakrywa pod wygodnym i stosownym ubraniem. Poza tym... Jest dość niska - biedaczyna mierzy zaledwie 165 cm.
OSOBOWOŚĆ:Kaeru to bardzo honorowa dziewczyna. Nie pozwala na to, by ktoś podle niszczył i oczerniał jej imię. Zawsze gdy widzi, że ktoś jest nękany przez większego od siebie, niesie pomoc i nie zwraca uwagi na to, iż może być znacznie słabsza od napastnika. Ona po prostu stara przewidzieć sytuację i zapobiec najgorszym scenariuszom. Jej rzadka małomówność może sprawiać wrażenie, że się gniewa, ale ona właśnie wtedy zagłębia się w sobie, by przemyśleć sytuację i podjąć decyzję. A poza tym, zawsze rzuca znaczącymi argumentami, dlatego trudno nazwać ją cichą. Można ją wziąć za dość enigmatyczną kobietę, a raczej trudną do zrozumienia i zamkniętą w sobie, lecz gdy ją poznasz całość nabiera jasności. Rzadkim widokiem jest ujrzenie na jej twarzy niezrozumienia czy gniewu. Doskonale to ukrywa i nikt nie jest w stanie wyprowadzić jej z równowagi. Dokładnie tak, jakby słowa do niej dochodziły, ale odbijały się i zmieniały kierunek. Tak naprawdę mimo ciężkich chwil w życiu, nie straciła najważniejszego dla niej dobra w sercu. Jako jedyna ze swego licznego rodzeństwa została obdarowana szczególnym rozsądkiem, towarzyszącym jej po dorosłe życie. Uchodzi za osobę mającą głowę na karku, zawsze trzyma wszystko w ryzach co czyni z niej dość zorganizowaną istotę. Potrafi wybaczyć każdy zły, nawet najgorszy czyn, ale długo żywi urazę i sprawia, że jej zaufanie jest trudne, oj trudne do zdobycia. Zdaje się, że Kaeru to uosobienie czystej wojowniczki: honorowa, sprawiedliwa... Jednak posiada ona słabości, które czynią z niej mało stabilną osobę. Jest bardzo wrażliwa, nawet najmniejsze słowo może sprawić, że po jej policzku spłynie łza.
CIEKAWOSTKI:
  • Ma dobrą rękę do zwierząt.
  • Lubi kolor niebieski, biały i fioletowy.
  • Ma bardzo wyczulony słuch, szeptanie żeby nie usłyszała jest bezcelowe.
  • Uwielbia zupki chińskie.
  • Lubi jeść granulowaną herbatę na sucho.
  • Brzydzi się robaków.
  • Ma celne oko.
  • Lekko boi się ognia, ale nie takiego z zapalniczki, tylko prawdziwego pożaru. Stara się jednak nie tracić zimnej krwi.
  • Kaeru oznacza „zmianę”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope