Arcana

Żebyś chociaż troszeczkę mógł bardziej zrozumieć fabułę, lub to co będzie robiła twoja postać w ośrodku, musisz też poznać sekrety jakie skrywa twoja Arcana. Twoja magia jest ściśle od niej zależna, tak samo jak i od twojej klasy czy grupy.
Arcana to kartka, z którą twoja postać zawarła kontrakt. Czy to świadomie czy nie świadomie. Otrzymałeś od niej w zamian za różne cierpienia - unikatowe moce. Wyglądem przypomina ona zwykłą kartę do gry. Jest to rzecz materialna, której nie da się zniszczyć. Zazwyczaj oprócz obrazka prezentującego daną umiejętność, na dole znajduje się jeszcze jej nazwa. Jedna może mieć tylko i wyłącznie jednego właściciela, chyba, że poprzedni stracił życie.
Pozbycie się tych mocy jest niemożliwe, a jeśli nawet by ktoś próbował bardzo możliwe jest, iż skończy się to powikłaniami i nieuniknioną śmiercią. Jest to jednocześnie coś, z czego możecie być dumni jak i to, co was zgubi.
  • Twoja postać nabywając moce i zarazem kartę (to wszytko razem składa się na Arcane), dokładnie nie pamięta jak to się stało oraz zapomina wszystko co działo się przed tym kiedy ów moce otrzymała. Każda Karta wybiera sobie swojego właściciela, tak, żeby sprostał on wymaganiom jakie na niego narzuca. Ma on przeważnie od 3 do 10 lat. Później to wszystko się rozwija ukazując coraz to lepsze i nowsze moce. Nikt nie mówił, że ktoś będzie cie pytał o zgodę. Wykonuje się to bez aprobaty właściciela, a wtedy też na jego ciele pojawia się specjalny znak reprezentujący Arcanę.
  • By twoja postać mogła użyć "Karty", nie musi mieć jej przy sobie, jednak na pamięć musi poznać wszystkie jej ataki. Wszystkie w przenośni, ponieważ każda Arcana niezależnie od wieku jeszcze się rozwija i stwarza nowe możliwości.
Pamiętaj, że wybierając nazwę swojej Arcany: musi być ona ściśle powiązana z 
Atakami i na odwrót. Może być napisana w obcym języku.

Od klasy wcale nie zależy poziom waszych umiejętności. Jest to po prostu numeracja, która potrzebna jest do identyfikacji waszej postaci. Wskazuje ona jakim rodzajem mocy się posługujesz.

      • Alfa ~ twoja Arcana skupia się całkowicie na mocach magicznych, nie ma nic wspólnego z mocami fizycznymi.
      • Beta ~ twoja Arcana skupia się całkowicie na mocach fizycznych 9czyli super szybkość, czy wybitny wzrok)
      • Gamma ~ twoja Arcana skupia swoje moce za równo na umiejętnościach magicznych jak i fizycznych.
      • Omega ~ twoja Arcana nie jest w pełni rozwinięta i nie panujesz jeszcze nad nią. Nie możesz dokładnie określić czy jest to umiejętność fizyczna czy magiczna.
      • Sigma ~ twoja postać nie zawarła kontraktu z tak zwaną naturalną Arcaną, za to zostały jej wszczepione dwie lub jedna współgrające ze sobą Arcany Sztuczne.
      • Delta ~ Osoba posiadająca już jedną swoją Arcanę, rozwiniętą przynajmniej na poziomie 4, do której potencjału dodano jeszcze jedną sztuczną
      • Omicron ~ Robot zazwyczaj będący na randze wyższej od 9#. Może posiadać tylko jedną Arcane.

Numeracja twojej postaci zależy od numeru twojej karty czyli prawidłowo powinno to być tak: Alfa 01, Beta 012, Gamma 32, Omega 07... itd. 

Jak nie klasa, no to ranga musi wskazywać poziom naszych umiejętności, prawda ? Tak więc można to też nazwać "naszą siłą". Czym wyższa liczba tym mocniejszy przeciwnik. Jest to numerowane od #1 do #15. Oczywiście na początku każdy zaczyna od najniższej rangi, i dzięki bitwą grupowym , pojedynkom i innym takim rzeczom może wspinać się po szczeblach tej hierarchii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope