Regulamin

Przed sobą widzisz Regulamin Rimear. Przestrzegając go, a unikniesz konfliktów, niedomówień i innych zbędnych rzeczy. Pamiętaj, że nie został on stworzony po to by utrudniać ci życie, lecz by je ułatwić. W jednym z punktów, jest ukryte hasło, dzięki, któremu będę miała pewność iż w całości przeczytałeś/łaś tą zakładkę. W formularzu jest na to specjalne, wyznaczone miejsce, w które wystarczy je wpisać.
Jako Administrator nie życzę sobie kopiowania jakichkolwiek treści znajdujących się na stronie. Twierdzę iż każdy powinien mieć własne pomysły i je realizować, a nie wykorzystywać ciężką pracę innych.

1.1 Nie podważaj zdania Administratora strony.
1.2 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść postów.
1.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za kłótnie na stronie. Pozostaje neutralny i bezstronny ( to znaczy… tak powinno być ^^)
1.4 Wszelkie pomyłki Administracji proszę zgłaszać na poczcie PRYWATNEJ.
1.5 Dołączając do bloga całkowicie zgadzasz się na zasady zawarte w regulaminie
1.6 Jako właściciel konta masz prawo :
  • Zgłosić swoją nieobecność ( Przy tym brak aktywności)
  • Do utworzenia nie więcej niż 5 postaci.
  • Do zmiany jakiegokolwiek punktu w formularzu
1.7  Zabrania się kopiowanie cudzych informacji z formularza.
1.8 Zabronione jest używanie kolorów w postach ( pochyły lub pogrubiony tekst jest jak najbardziej dozwolony )
1.9 Pamiętaj, by przestrzegać ortografii, interpunkcji i składni. Jeśli jednak się pomylisz nikt cie za to nie zabije.
1.10 Szanujmy siebie nawzajem, pozwólmy każdemu wypowiedzieć się w każdym temacie i przede wszystkim dobrze się bawmy ^^
1.11 Podchodź z dystansem do niektórych rzeczy, do stylu pisania innych osób czy charakterów postaci. Niektóre są specyficzne, ale nie oznacza to że trzeba to od razu jakoś tępić.
1.12 Do postów możesz dołączać linki do video (najlepiej na YT) lub linki do obrazów czy gifów.
1.13 Administrator nie czyta wszystkich postów nie jest w stanie wszystkiego wychwycić więc jeśli w poście znajduje się link do video lub coś w tym stylu proszę pod postem powiadomić o tym Admina. Tak samo z wytłuszczonym tekstem, pochyłym i podkreślonym.
1.14 Tylko główny Administrator ma prawo zmieniać jakikolwiek punkt w regulaminie.
1.15 Administrator też człowiek zawsze może się pomylić.
1.16 Jako osoba, która należy do bloga [lub nie należy, ale przebywa na czacie] nie powinieneś podważać zdania administratora. To on jest twórcą, MG i on decyduje o pewnych sprawach;

2.1 Za nim zabierzesz się za tworzenie postaci, powinieneś dobrze przeanalizować wszystkie karty znajdujące się na stronie.
2.2 Każdy post powinien zawierać przynajmniej 100 wyrazów. Opowiadanie z mniejszą ilością nie będzie publikowane.
2.3 Pierwszy post od dołączenia powinien zostać napisany w przeciągu trzech dni
2.4 Musisz wiedzieć że:
  • Tekst pochyły w tekście oznaczamy :  #tekst#
  •  Tekst wytłuszczony w tekście oznaczamy : *tekst*
  • Tekst skreślony w tekście oznaczamy : ~tekst~
(Na howrse nie można dodawać takiego czegoś, więc jest to znak dla administratora by uwzględnił to przy publikowaniu posta na blogu)
2.5 Masz możliwość stworzenia 5 postaci na start. Jeśli jesteś aktywnym członkiem mogę pozwolić na więcej.
2.6 Pamiętaj że dołączając wieloma postaciami każda jedna musi napisać swój pierwszy post w terminie i pisać je w określonym czasie.
2.7 Brak aktywności wiąże się z upomnieniami. ( Trzy upomnienia - zawieszenie postaci /usunięcie )
2.8 Postać innego użytkownika można zabić tylko za jego zgodą.
2.9 Twoja postać nie widzi kart zgłoszeniowych innych osób więc nie może stwierdzić nic na jego podstawie.
2.10 Twoja postać nie słyszy myśli innych.
2.11 Zabić swoją postać można tylko za konkretnym argumentem
2.12 Formularz powinien zostać wstawiony na strony w mniej niż 48 godz. W przeciwnym razie dopatrzyłam się niedociągnięć w formularza, lub niezgodności z regulaminem.
2.13 Jednak czytasz dalej ? W takim razie wpisz to hasło: jy6d38. Będę miała pewność, że doczytałeś/łaś do końca.
2.14 Postać nie może być niezwyciężona. proszę założyć jakieś ograniczenia na moce.
2.15 Kiedy odpisujesz na jakiś post sprawdź czy nikt inny wcześniej na niego nie odpisał. Szkoda twojej pracy.
2.16 Pisz przynajmniej jeden post na dwa tygodnie.
2.17 Zdjęcie główne, które nam wyślesz musi mieć najmniej 400x400 pikseli.
2.18 W postach mogą znajdować się treści powszechnie uważane za wulgarne, treści erotyczne czy sceny drastyczne. Ich oznaczenie wygląda następująco [to oznaczenie musi znaleźć się w tytule twojego posta jeśli jest taka potrzeba]:
  • Treści wulgarne – [+12]
  • Treści drastyczne – [+16]
  • Treści erotyczne – [+18]
Przeczytałeś już wszystkie zakładki ? W takim razie możesz już przejść do tworzenia swojej postaci. W razie kłopotów lub pytać możesz skontaktować się z Administratorem Głównym.


3.1 Właściciel Sigmy jest zobowiązany pisać nią przynajmniej jeden post na tydzień.
3.2 Osoba chcąca stworzyć Sigme musi mieć przepisane przynajmniej 10 postów [nie biorąc pod uwagę promocji]
3.3 Osoba chcąca stworzyć Omicrona musi mieć przepisane przynajmniej 50 postów + nie może mieć żadnego ostrzeżenia.
3.4 Każda Drużyna musi być zaopatrzona w cztery Sigmy. W przypadku mniejszej ilości Team nie zostanie złożony.
3.5 W każdej drużynie niepodważalnie władze sprawuje Kapitan. Sprzeciw grozi karze (tylko w fabule)
3.6 Nawet jeśli zachowana jest ilość osób w Team'ie, zawsze dana Sigma może z niego zrezygnować.
3.7 Po wysłaniu formularza, Arcan, ani Ataków nie można zmieniać/dodawać. Dodawanie atakow możliwe jest tylko podczas promocji.
3.8 Każda Sigma musi mieć wykonany przynajmniej jeden Quest na dwa miesiące.
3.9 Sigma/Omicron od dołączenia mają tylko dwa dni na napisanie pierwszego posta.
3.10 Nawet jeśli nabór na Sigme/Omicrona jest zamknięty, zawsze możesz zapytać o taką możliwość Administratora.
3.11 Już tutaj dotarłeś? No to czas żebyś otrzymał hasło "gwarancyjne", którym jest: Różowy obornik.
3.12 Każda Sigma może zabrać za kopułę ośrodka max. trzy Naturalne Arcany z Rangą niższą niż 4#.
3.13 Posty Sigm/Omicronów muszą mieć przynajmniej 250 słów.

4.1 Nie podważaj zdania Owner'a
4.2 Nie wywołuj, oraz staraj się nie uczestniczyć w kłótniach na chacie. Wtrącanie się w "nie swoje sprawy" jest dokładnie tak samo karane.
4.3 Wulgaryzmy i wszystkie inne treści - dozwolone!
4.4 Nie spamuj, oraz nie używaj "GŁOŚNICZKÓW"
4.5 "Bywalca" (membera) otrzymuje osoba, która należy do bloga.
4.6 Reklamować się, można jedynie za zgodną Administratora.
4.7 Nie kick'ujemy bez powodu
4.8 Na chacie obowiązują trzy upomnienia:
  1. słowne
  2. Ban na 1-24h
  3. Ban na zawsze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope