Arena

  • Walki Grupowe (BG)
      • Walki Grupowe jest to wydarzenie, w którym grupka ludzi (w zależności od tego ile postaci bierze udział, tyle osób znajduje się w jednym Team'ie) będzie walczyła pomiędzy sobą, aż do pozostania tylko jednej najsilniejszej grupy. Mniej więcej będą organizowane raz na miesiąc w miarę możliwości administratora i moderatorów. Za każdym razem BG (Battle Group), będzie prowadził inny Mistrz Gry (MG). Każda będzie trwała tydzień. (7 dni od rozpoczęcia).
      • Wymagania: 
        1. Każdy post do bitwy grupowej nie może mieć mniej niż 200 słów.
        2. Twoja postać nie może być "całkowicie" odporna na ataki przeciwnika. (nawet jeśli posiada takie umiejętności)
        3.  Nie ma możliwości by wasza postać zginęła, nie zabijamy siebie na wzajem. (jeżeli już posiadacie broń palną nie jest ona wyposażona w prawdziwe naboje, tylko ewentualnie w śrut czy coś innego co NIE MOŻE ZABIĆ XD) + Chyba, że administracja na to pozwoli.
        4.  W postach dozwolone są wulgaryzmy i przemoc, ale przy odpowiednim oznaczeniu (więcej w regulaminie), bez oznaczenia post nie będzie wstawiany.
  •  Pojedynki 
      • Coś podobnego do BG tylko, że w tym nie ma żadnych grup/team'ów. Pojedynki będą organizowane raz na dwa miesiące, chyba że będzie jakiś event/quest lub inne "święto". Brać udział będzie mogło jedynie 10 postaci, może mniej, ale nie więcej. Zawsze musi to być liczba parzysta! Tak jak BG będa trwały tydzień (7 dni od rozpoczęcia)
~~~
  •  Mistrz Gry (ang. Game Master ) [MG ~ oznaczany w postach] ~ jest to narrator, organizator i sędzia w pojedynkach/bitwach grupowych lub innych wydarzeniach. To osoba prowadząca rozgrywkę (innymi słowy). Odpowiada na pytania dotyczące konsekwencji i poczynać graczy.  Jedynie MG dysponuje pełną wiedza na temat świata, scenariusza - kontroluje go. Osoby znajdujące się w "rozgrywce" nie mają prawa sprzeciwić się MG. Jego decyzje są ostateczne.
[Wikipedia]


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~ Battle Group ~

Następna odbędzie się:  25 września 2015r.
Bitwa Zakończy się: 4 października 2015r. 
Udział będzie brało: zależy od tego ile się zgłosi
Nagrody -  
  • 200 pkt doświadczenia dla każdego biorącego udział
  • 400 pkt doświadczenia dla każdego w wygranym Team'ie
  • 200 pkt doświadczenia za największą aktywność
  • 50 pkt doświadczenia za utrzymanie każdego przy życiu w przenośni (w team'ie)  
~ Składy ~
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Team 1
 --- [Kapitan]
---
---
 ---
 --- [Sigma/Delta]
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Team 2
 --- [Kapitan]
---
---
 ---
♥ --- [Sigma/Delta]

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Team 3
 --- [Kapitan]
---
---
 ---
--- [Sigma/Delta]

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dodatkowe Informacje
+ Tak jak zawsze pierwszy post o opisie sytuacji oraz wprowadzający do rozgrywki w każdym Team'ie pisze KAPITAN !
 ~ Arena ~

Hospital by JoakimOlofsson
Kitchen Nightmares by JoakimOlofsson

Psychiatryk

Opuszczony duży budynek, w którym były przeprowadzane drastyczne doświadczenia na ludziach. Po korytarzach psychiatryka rozciągają się szerokie smugi zaschniętej krwi, na ścianach widnieje dużo strasznych napisów. Okna są wybite w niektórych miejscach brak jest ścian. To miejsce to jednocześnie jedna wielka zagadka, a także miejsce wywołujący gęsią skórkę.
[Wspólne oglądanie z Miętusem Grave Encounters oraz granie w Outlast'a tez przynosi wene xD]

~ Bronie ~
SYNDICATE concept - EMP Grenade by torvenius
 Takashi EDF40
Granat rozpylający szary pył wokół przeciwnika. Unosi się mniej więcej na 4 metry w górę. Rzecz w tym, ze nie ma on za zadanie jedynie zamaskować... Mgła która znajduje się w powietrzu nabiera właściwości destrukcyjnych i kiedy się w nią "wleci" nastepują seriami 4 wybuchy.

SYNDICATE concept - Grenade 2 by torvenius
Firestorm XN-60
Również niezłe cacko jednak ten ma bardziej destrukcyjną właściwość. Można powiedzieć, że jest to taki zwykły granat, jednak ma on wystarczającą siłę by rozwalić mocne ściany psychiatryka.


Concept Art RIDDICK AoDA - Baton by torvenius
Paralizator
Zwykły normalny paralizator ? No niby tak, ale jest to paralizator miejscowy, które odbiera czucie tylko w wybranym miejscu ciała, mniej więcej tam gdzie się go dotknie. Kończyna jest wtedy niezdatna do jakiejkolwiek czynności przez godzinę. (Uwaga na serduszko bo można przesadzić, ma on dużą moc "kopania xD")


Zenith Abyssus by Rxl-Noir
 Zenith / Abyssus
Czym różnią się te dwa zestawy broni białej ? Zenith ma ostrze na zewnątrz, a Abyssus wewnątrz to proste. Osoba, która będzie miała przydzieloną właśnie ta broń będzie musiała wybrać, który z nich chce. Dobra a teraz troche o ich skuteczności. Jak pewnie widać dobre na krótki dystans. Nie rozrywają rany, ale pozostawiają głębokie rany nawet przy leciutkim pociągnięciu.

Verium by Rxl-Noir
Verium
Jak widać kolejna broń biała (tym razem palnej nie będzie, cóż za przykrość). Tym razem coś działające tez na większy dystans. Jej ostrze zakończone jest strzępkami tak więc domyślacie się, że rozrywa skórę. I otóż to. Rozrywa wszystko co jest wykonane z delikatnego materiału. Nie pozostawia głębokich ran, jednak... może polać się dużo krwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope