poniedziałek, 2 lutego 2015

Od Takumi'ego

Teraz Właśnie zacząłem się zastanawiać nad tym czy ja tak na prawdę chce z nią rozmawiać > Dziewczyna z pewnością była bardzo intrygująca. Jej… nietypowy wygląd sprawiał ze chciałem poznać jej umiejętności. Cofnąłem się o krok do tyłu i za raz usiadłem na ziemi przyglądając się jej dokładnie.
-Czy ja wiem.. właściwie to mi się nudzi, ale mogłabyś mi pokazać co potrafisz..
-Czy to było wyzwanie ?
-Nie. Żeby nie było że tchórze czy coś, ale konsekwencje takiego „nie ustawionego” pojedynku mogą się skończyć dla nas tragicznie, nie sądzisz ? – wzruszyłem ramionami
-Strasznie wygadany jesteś..
-Hmmm… być może, a więc jak ? Pokażesz mi co nie co ? – oparłem główkę o swoją łapkę i wpatrywałem się w nią zamyślony.
-A jeśli powiem że nie ?
-To trudno, i tak ci nie dam spokoju.. przykro mi. Chyba aż tak bardzo ci nie przeszkadzam, hmmm ??

( Kaneki ? Rak weny :C )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope