wtorek, 30 czerwca 2015

Od Akiry - C.D Grimmjow'a

Nagle otworzyłam jedno oczko i spojrzałam na niego lekko zdziwiona. Czy on właśnie zapytał mnie o to czy się rozbiorę ? Ale kretyn. W sumie… to mógł to zrobić bez pytania się mnie i … właśnie… sam mógł to zrobić. Hehe.. pewnie boi się że dostanie po pysku tak jak Heaven na BG.
-Przecież jeszcze przed chwilą sam mi dałeś tę koszulkę..
-Tak.. ale jak będziesz nago to nie będę się czul samotny..
-Nie jesteś nago… - zauważyłam i dotknęłam palcem wskazującym jego brzuszka i za momencik zjechałam nim aż na gumkę od bokserek. – Na dobrą sprawę to też mógłbyś je zdjąć.. – pociągnęłam lekko i w tym samym momencie zamruczałam zachęcająco.- Po za tym.. ja wcale nie jestem zazdrosna o Inoue. – prychnęłam i zaraz wgramoliłam się na jego tors i usiadłam na nim okrakiem.- Ja po prostu nie chce żebyś uważał mnie za pierwszą lepszą laskę. Czuje się wtedy taka bezwartościowa. Co Ty w ogóle do mnie czujesz, że tak bardzo chcesz mi pokazać…. Że na balu będziesz inny.- przekrzywiłam głowę, a mój uśmiech bardzo szybko zszedł z twarzy. Po prostu w takich momentach starałam się być bardziej poważna, bo to nie było coś z czego można się śmiać.
-Jesteś… dla mnie ważna.. – zawahał się przed wypowiedzeniem tych słów, i chyba… sam nie do końca wiedział co powiedzieć. Bał się, że jeśli powie coś nie tak to nasze relacje mogą się drastycznie zmienić. Tak się spodziewałam czegoś w tym rodzaju. Eh Mężczyźni… oni nie potrafią się określić. Westchnęłam głośno. Zeszłam z niego i obracając się na drugi bok wymruczałam tylko ciche „dobranoc”. Jak mam rozumieć „jesteś dla mnie ważna”, skoro on niczym tego nie pokazuje. – Akira… ? – zapytał bardzo niepewnie i dotknął moich pleców. Nie odpowiedziałam nic na to, po prostu udawałam że już śpię. Nic więcej już nie mówił. Chyba sam stwierdził, że pora iść spać.


(Grimmjow ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope