piątek, 11 września 2015

"Pomysły" na bloga!

Ze względu na to, że wczoraj administracja dostała bardzo dużo "pomysłów" związanych z usunięciem|zawieszeniem|czy jeszcze czego innego, Bóg wie czego, muszę napisać wszystko to co powinno być rozstrzygnięte. KOMENTUJCIE DROGIE DZIECI BOŻE. Zostanie usunięta opcja Anonimka, ponieważ to jest żałosne. Boicie się wyrazić własną opinię jako wy, bo na przykład ktoś się do was przyczepi? Przecież jesteśmy połączeni TYLKO I WYŁĄCZNIE przez internet. Chyba nie przyjedziemy tam do któregoś z was i nie obijemy mu mordy za takie błahostki. Fakt, opcja Anonima została opisana, ale myślałyśmy, że macie przysłowiowe "jaja" żeby wyrazić swoją opinię podając chociaż ten głupi login czy imię postaci. To faktycznie jest takie straszne, prawda? 
To, że boicie się wyrazić swoje zdanie jest śmieszne ;).

~ Postanowiłam wziąć to w swoje ręce, ponieważ zaczyna się to robić coraz bardziej zabawne.Jeżeli Anonimki odważą się napisać w komentarzu  pod swoim prawdziwym loginem to bardzo proszę. Nawet chciałabym, żebyście wyrazili swoje zdanie jaka jestem wredna itd. :) Bardzo mnie to ciekawi. Zależy mi na tym blogu i nie chciałabym od tak się go pozbyć i wyrzucić z pamięci. Wszystkie historie, losy waszych postaci? Nie myśleliście o tym tak nigdy ani nic? Mi było ciężko, gdy myślałam o tym, żeby usunąć moje postacie z tego bloga. Tym bardziej, że przez to poznałam naprawdę miłe osoby, jak się okazało tchórzliwe i niewartościowe w moich oczach. Nie mówię także o wszystkich, ponieważ nie wiem kto powysyłał te "pomysły" ale jeżeli to właśnie był ktoś kogo tu poznałam, jestem po prostu rozbawiona i naprawdę zdziwiona tym zachowaniem. Tak chciałam coś takiego napisać, że nawet nie wiecie ile mi to sprawia radości. Ci którzy mają JAJA napiszą w komentarzu swoje zdanie i podpiszą to, czego nie odważyli się podpisać na poczcie.
!~PROSZĘ TEŻ, ŻEBY TEN KTO CHCE JESZCZE PISAĆ OPOWIADANIA POWIADOMIŁ MNIE O TYM NA DOLE BO TO WAŻNE, PO CO MAMY PISAĆ SAME?~!
~ KOCHANY MIĘTUS, NAJGORSZA KOBIETA ŚWIATA :)

27 komentarzy:

  1. A no i chcę jeszcze dodać, że postacie które nie zostaną wypisane w komentarzach ZOSTANĄ USUNIĘTE BEZ WYSYŁANIA JAKICHKOLWIEK OSTRZEŻEŃ. Jak są takie genialne pomysły na usunięcie bloga to zrobimy mały przesiew w postaciach i zobaczymy kto jeszcze uczestniczy w życiu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie cę znikać :3
    Savia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę łyso mi się zrobiło po przeczytaniu mojego komentarza a po przeczytaniu reszty. Dlatego chciałam powiedzieć, iż wiele, wiele osób zachowuje się bardzo egoistycznie trzymając postawę typu "Zrobię na złość admince" lub "Mam swojego bloga, a to konkurencja więc klikam Tak żeby jej nie było". Tymczasem taka postawa jest powszechna, a administracja ma problem z odkryciem kto z bloga głosował, a kto nie, co znacznie utrudnia sprawę... Wszyscy członkowie, którym blog się nie podoba mogą odejść, a nie przyczyniać się do jego zamknięcia. Pytanie blogowiczów należących tutaj o te sprawy może nie jest problemem, ale i tak kwestia ostania bloga to tylko i wyłącznie decyzja administracji - w końcu jeśli im się znudzi, członkowie nie będą mieli nic do gadania.

      To jest moje zdanie, nie wstydzę się go.

      Savia Sutomu

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to pozostawiam postacie takie jak:
    * Cinia
    * Yuriko
    * Natsume
    * Conor
    Czyli wszystkie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze piszę jako JA. Od kiedy tylko konto na google'u soobie założyłam, ani razu nie przeszłam na anonima... bo po co?
    mam konto = chcę korzystać, a jak się komuś moje zdanie nie spodoba to jest jego problem, nie mój. ;)

    Ja pisać jeszcze będę, choć nie oczekuj wybitnej aktywności - 3 kl. gimnazjum, "Mała Matura"... te sprawy.
    ~ Cathrine Morgan/The Lol Studios, inaczej - Ave.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekhem... okey. Do pewnego czasu myślałam, że nie będę się mieszać w " takie " sprawy, ponieważ uważałam swoją interwencję za zbędną, ale teraz myślę, że cała ta sytuacja staje się po prostu śmieszna i... żałosna? Tak, to odpowiednie słowo. Dlaczego tak myślę? Sam fakt tego, że Tavv ( główna adminka ) wpadła na " świetny " pomysł spytania o zdanie członków bloga jest głupie, ponieważ... nie wiem jaki jest sens pytania członków bloga o to, czy blog ma funkcjonować dalej czy ma zostać zamknięty. Jeżeli komuś blog się nie podoba lub mu się znudził to niech odejdzie w pizdu i zostawi ten blog w spokoju, bo może są tu takie osoby, którym zależy na blogu i nadal mają chęci do pisania. Rozumiem, że większość współczesnej młodzieży to egoiści, ale admini powinni sami między sobą zadecydować czy blog ma dalej prowadzić swoją działalność czy nie. Dlaczego? Dlatego, że aktywność na blogu zależy głównie od adminów, którzy organizują questy, dodają posty i postacie, a także poświęcają cenny czas, którego w czasie szkoły często brakuje. Owszem, można wypowiedzieć się na ten temat, ale na litość boską... niech to będzie poparte jakimiś sensownymi argumentami! Nie rozumiem dlaczego adminki biorą sobie do serca zdanie takich osób, które uważają, że blog powinien zostać usunięty ze względu na " wredne " adminki lub częstą odpowiedzią " BO TAK! ". Jeśli coś się komuś nie podoba to wypad i koniec rozmowy, a nie jakieś tam robienie ankiet czy straszenie członków zamknięciem bloga, bo nie cierpią na tym tzw.: trolle, tylko admini i członkowie bloga, którzy już przywiązali się do swoich postaci i ogólnie całej egzystencji stronki. Można go ulepszać na wszelakie sposoby, ale nie widzę sensu robienia wszystkiego co tylko chcą ludzie z bloga, ponieważ nie wszystkie pomysły są... dobre. Tak na marginesie... sprawę adminek też skomentuję, ponieważ nie rozumiem dlaczego ktoś ma wąty do osób sprawujących pieczę nad blogiem. Każdy ma chyba jakieś wady i jest ich mniej lub więcej, ale to nie oznacza, że ktoś jest gorszy lub nie nadaje się do prowadzenia bloga. I to jest wszystko co chciałam powiedzieć w tej sprawie, a jeżeli ktoś ma do mnie jakieś " ale " to już jego problem.

    ~Franken Stein ( Edek )

    P.S. - Wcześniej w ogóle nie brałam udziały ani w ankiecie ani w żadnych podobnych akcjach tak jakby co... no i oczywiście dalej pozostaję wierną blogowi. Melduję się na ponowną służbę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam na to odpowiadać, ale jakoś mnie tak naszło i odpowiadam. Edku to czy blog będzie dalej istniał, czy też nie - nie zależy wyłącznie ode mnie i uważam ten komentarz za zbędny. Tzn... chodzi mi jedynie o tę część z "genialnym pomysłem Tavv". Nie tylko ja buduję tego bloga, a żeby mógł on dalej funkcjonować muszą tutaj być tez inni ludzie, dlatego nie zamierzałam być w tej sprawie samolubna i spytałam również was o zdanie. Chciałabyś żebym o wszystkim decydowała sama ? No nie sądzę. Nie widzę nic złego w pytaniu was o zdanie, nie wtrącając w to oczywiście osób, które nagminnie wykorzystują naszą dobroć. Oczywiście, jeżeli chcecie więcej nie będzie ankiet i tego typu "waszej wypowiedzi", bo widzę, że wielki problem jest z tym, że biorę sobie do serca i słucham waszych wypowiedzi.

      Usuń
  7. Hm... no ok. Nie powiem, iż nie zdziwiła mnie ta wiadomość, gdyż tak naprawdę nigdy nie spodziewałabym się czegoś takiego. W ogóle nie rozumiem postępowania osób, które chcą zrobić ''na złość'' administracji oraz członkom. Tavv i dziewczyny bardzo się przyłożyły, aby strona funkcjonowała jak należy. Mimo, iż zaczął się rok szkolny, one zawsze znajdują czas, aby dodawać nowe posty, wymyślać questy tylko po to, by zrobić przyjemność ludziom, którzy na nim uczestniczą. Nie jestem to łatwe, dlatego tym bardziej powinniśmy szanować ich pracę oraz podziwiać za to co stworzyły zamiast siać nienawiść wokół wypisując takie pomysły, bo im się powiodło, a osobom trzecim na przykład nie. Oficjalnie uważam, iż takie osoby są po prostu zazdrosne. Tak, to idealnie opisujące słowo ich postępowania. Dlaczego mieliby inaczej wypisywać takie bzdury pragnąc jak najszybciej załamać adminki doprowadzając tym samym bloga do upadku? Normalni ludzie jak można się o tym przekonać napisaliby do tego typu pomysłu poprawne uzasadnienie, a na koniec podpisaliby się. To jest internet, a więc nikt nikogo nie udusi za wyrażanie własnego zdania. To co zrobiliście, a w tym zdaniu kieruję się wyłącznie do autorów owych tekstów, było zarówno żałosne jak i śmieszne. Jeśli macie jakieś fochy to wasz problem i nie mieszajcie w to innych. Akurat istnieją tacy, co bardzo kochają bloga wraz z jego społeczeństwem. Dzięki niemu nauczyłam się wielu rzeczy, między innymi, że lenistwo prowadzi do złego (heh, co za ironia), a także poznałam wiele wspaniałych osób. Nie mam pojęcia kto zrobił te głupstwo, ale mam nadzieję, że nie są to Ci mili ludzie, których poznałam, gdyż inaczej byłoby mi bardzo przykro i naprawdę zawiodłabym się na nich. Nie rozumiem jednakże naszych drogich adminek, które biorą na poważnie zdanie ludzi uważających, że blog powinien zostać zamknięty z powodu ''nieprzyjemnej atmosfery'', ''nudy, która na nim panuje'', czy po prostu z powodu własnych kaprysów. Czy naprawdę macie satysfakcję z tego, iż my wszyscy będziemy cierpieć z powodu waszej głupoty? Osobiście poznałam Tavv, Shy oraz Olgę i nie uważam, aby były ''wredne'' dla swoich członków. Przeciwnie, są to cudowne osóbki nadające stronie nutkę uczucia, bez którego Rimear nie pożyłoby tak długo jak dziś. Jasne, że każdy ma swoje wady i zalety, lecz bez względu na to czy się kogoś lubi czy nie, powinno się mieć przynajmniej odrobinę szacunku do drugiej osoby. Jak się chce to się potrafi z kimś dogadać, zależy to jednak tylko i wyłącznie od własnego siebie.
    Mogłabym dopisać coś jeszcze, ale powstrzymam się od postscriptum tylko po to, by nie urazić przypadkiem czyjejś ''dumy'', która i tak została przysłowiowo splamiona krwią. Mam jednak nadzieję, że słowa te dotarły głęboko do sumienia pewnych osób i powstrzymają się one od dodatkowych, odrażających komentarzy.
    Tak oto zakańczam swe przemówienie, a jeśli ktoś ma do mnie jakieś chopki, śmiało niech pisze! Zapraszam zarówno do napisania publicznie jak i na poczcie prywatnej co o mnie myśli. W przeciwieństwie do Was, drodzy anonimowi prześladowcy ja nie będę rzucać bluźnierstwami na prawo czy lewo i z godnością przyjmę to co inni mają mi do zarzucenia. ;')
    ~Wasz Mały, Plujący Jadem, Kosmiczny Ufoludek zwany również Fantą aka Takako stawia się na służbę! *salutuje*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby co pisałam to z telefonu bez sprawdzania, a więc proszę nie zwracać uwagę na wszelakie powtórzenia, błędy, jeśli takowe zajdą czy składnię. Nikt nie jest ideałem.

    ~~ Pozdrawiam, Fanta

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że robi się poważnie... Może nie jestem na tym blogu długo, ale z całą pewnością jest to jeden z lepszych blogów do jakich należę. Dlatego szkoda by była gdyby został usunięty. Anonimy wypisują takie rzeczy, bo zapewne czują się po prostu bez karne z tego względu, że nie można sprawdzić kim są. No ale cóż, nie będę się rozwodziła jakoś na ten temat... W każdym razie ja mam zamiar brać udział w życiu bloga na tyle, na ile jestem w stanie ^^
    ~Erika

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekhem. Chyba wszystko, co powinno zostać napisane, zostało napisane powyżej. Cóż, myślę, że warto spróbować jeszcze raz. Inoue i Neriel wykazują chęci samozachowawcze. Starałam się uczestniczyć w eventach, questach, bitwach więc... Czemu miałabym już tego nie robić? W miarę moich skromnych możliwości oczywiście.

    ~Falka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem na tym blogu od początku jego istnienia i nie chcę go opuszczać.
    Chociaż wiele osób ma rację, że to moderacja sama powinna decydować o losie bloga to jednak są na nim ludzie, którzy naprawde przykładali się do pisania i byli naprawde aktywni.
    Przyznam, że ja sama święta nie jestem, bo leń ze mnie straszny i nagminnie zdarza mi się zaniedbywać pisanie postów.
    Lecz mimo wszystko to własnie dzięki Rimear poznałam wiele fajnych i ciekawych osób, które jako tako motywowały mnie do szlifowania swoich umiejętności pisarskich za co im bardzo dziękuje.
    Strona działa już przez naprawdę długi czas, bo od początku lutego. Co szczególnie mnie zaskoczyło to wytrwałość administratorki i opieka nad blogiem pomimo niezliczonych sytuacji, jakie jej to utrudniały i utrudniać będą. Chociaż czasami miałam ochotę odpuścić sobie pisanie tutaj to jednak zawsze była ta jedna osóbka, która zawsze potrafiła sprawić, iż znowu nabierałam chęci pomimo słomianego zapału.
    To także dla mnie wyczyn i uważam, że jej determinacja dała mi wiele do myślenia.

    To chyba wszystko co chciałam powiedzieć z tych ważniejszych rzeczy. Oczywiście Heaven zostaje i będzie trwał nieprzerwanie i wiernie Rimear.
    Dziękuje


    ~Vanish

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra.... Wybaczam ci :') (dobra może faktycznie nie ma co). Normalnie wzruszyłam się. Dziękuję ;'D

      Usuń
  12. Więc tak:
    Według mnie blog nie powinien być zamykany. Za dużo włożono w niego pracy, poza tym już trochę czasu jest aktywny, więc szkoda by było, aby nagle wszystko się rozsypało przez zdanie kilku anonimowych trolli czy innych osób, które chcą zrobić obsłudze bloga na złość. Jak komuś blog się znudził albo nie pasuje mu atmosfera, może spokojnie odejść, w końcu ma do tego prawo. Nie żyjemy w jakiejś Korei północnej czy Chinach ludowych, aby mieli rozstrzelać za odejście od bloga.
    W jednym z anonimowych komentarzy w poprzednim poście wyczytałem o jakichś grupkach czy czymś takim. Po prostu każdy pisze z kim lubi, może dane osoby chcą pisać na razie między sobą? Czemu nie, kto im zabroni? Co do "warczenia adminki na osoby spoza teamu" to uważam, że też to jakaś pomyłka. Nawet jeśli się denerwuje, to ma jakiś powód. Nie robi tego "bo tak jej się zachciało". Jak komuś się nie podoba, że się denerwuje z jakiegoś powodu (który - według mnie - jest jasno określony), to może odejść. Łącze wolne, tylko trzeba mieć chociaż krztę odwagi, aby napisać: "Nie chcę już dalej być na blogu, odchodzę".
    Dziękuję za przeczytanie,
    レン, właściciel Misaki i Nanami

    P. S. Trochę mnie denerwuje tylko, że często muszę pytać się, czy ktoś mi odpisze na opowiadanie (pisane do kogokolwiek), a gdy ktoś odpisze, pilnować tej osoby, aby odpisała. Nie jest to fajne. Ale i tak nie zgadzam się co do tego, że na blogu są grupki.

    P. P. S. Nie wiem, czy nie usunąć już Misaki, ponieważ nie mam na nią w ogóle pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stefka zostaję, ona mi się ostała i nawet dobrze :3

    Do Lena: Wiesz, że ja chętnie zawsze mogę z TB popisać :v

    OdpowiedzUsuń
  14. Również chciałabym zwrócić uwagę na niebieskie linki z archiwum, niebieskie linki do tego kto pisał lub ile jest komentarzy pod postem jak i tytuły postów. Mój wzrok nie najlepiej się ma, a również niebieski kolor sprawia, że trudniej mi odczytać co jest napisane. I prośba czy nie dało by się tego zmienić jakoś na delikatniejszy kolor albo żeby tak nie raził ten niebieski? Może innym to nie przeszkadza, ale w moim przypadku to utrudnia poruszanie się po blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ciula widzę, pjona XDDD

      Usuń
    2. To ja również przyłączę się do apelu ^^ * szółfik *

      ~Edek aka Stein xD

      Usuń
    3. Niedługo będzie zmieniany cały szablon więc wytrzymajcie jeszcze trochę.

      Usuń
    4. Klub bolioczuf ^^ *beczka i pjonteczka*

      Usuń
    5. Nie marudźcie! xD bo następnym razem zrobię taki neonowy żółty.

      Usuń
    6. Hesu nie, proszem ja Ciebie. Nie.

      Usuń

Layout by Hope