wtorek, 10 lutego 2015

Od Misaki - C.D Shin'a

Ktoś mi nieznajomy do mnie coś powiedział, pierwszy raz od kilku miesięcy... Zaczęłam się bardzo mocno rumienić.
- Może... może chodźmy do... Nie wiem... - myślałam, gdzie można by było pójść. Przy okazji trochę się denerwowałam, w końcu tak dawno z nikim żywym nie rozmawiałam... Za wyjątkiem może sprzedawcy w sklepie i kilku ludzi w internecie...
- Może do parku? - zaproponował chłopak.
- Czemu nie... Chętnie... - nieśmiało powiedziałam, po czym poszliśmy do parku. Było tam mnóstwo kwiatów i pięknych drzew. Słońce świeciło bardzo jasno, chmur nie było prawie wcale. Poza kopułą była ogromna ilość śniegu, ale pod nią nie było ani trochę. Spojrzałam w niebo, a potem na chłopaka. Czułam, że nadal się bardzo mocno rumienię. Uśmiechnęłam się w jego stronę.
- Ładnie wyglądasz... - powiedziałam do niego cicho. Dalej się rumieniłam.

<Shin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope