sobota, 14 lutego 2015

Od Takumi'ego - C.D Rosie

Właściwie… chyba mógłbym przystać na ten pomysł. Skoro i tak nie mam nic lepszego do roboty, a ona nie zna okolic to czemu niby jej tego wszystkiego nie pokazać ? Takumi tak bardzo miły. Oh Ah. Po chwili zorientowałem się, że cały czas na nią patrzę. Poczuła się chyba trochę niezręcznie bo raz odwróciła wzrok.  Ups. Nie mogę tak onieśmielać dziewczyn.
-Chodź. – powiedziałem i za raz dotknąłem jej jasnych włosów. Idąc tak w stronę drzwiach pasmo włosów powoli wysuwało mi się z rąk.  Otworzyłem powoli „wrota” do swojego pokoju i poczekałem aż dziewczyna odważy się stamtąd wyjść. Bała się mnie ? Nie chciałem żeby tak było. Ja sam w pewnym sensie obawiam się tego miejsce. Nie ! Ja się nie boje…
[…]
Całą drogę raczej nie wydobyliśmy z siebie żadnych chociaż najmniejszych słów. Jakoś tak… nie było potrzeby.  Dotarliśmy już do ogromnego wejścia biblioteki. Było tego tam tak dużo że po prostu.. sam nie mogłem uwierzyć w to co widzę. Oczywiście byłem już tutaj, ale może raz czy dwa ? No to jak ja jej niby chciałem to wszystko pokazać skoro sam nie za bardzo wiedziałem co tam jest. Przechadzaliśmy się między regałami biblioteki.
-Dlaczego się w ogóle nie odzywasz ? – zapytałem w końcu przystając. Odważyłem się tez odwrócić w jej stronę i spojrzeć w jej oczka.


( Rosie ? Nie miałam weny na to opo :C )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope