sobota, 25 kwietnia 2015

Kolejna Aktualizacja ^^

No i znowu tysiące wiadomości na howrse "Czemu zawiesiłaś bloga !?" . Tavv no jak śmiałaś to zrobić... będę wam miesiąc przed aktualizacją spamić na poczcie że zmieniam wygląd i dodaje co nieco, ok ? xD No dobra.
A tak na poważnie to zapewne już zauważyliście zmianę wyglądu. Tiaaa... nie jestem jakimś super grafikiem, ale jestem jako tako zadowolona (Ta wiem że te kółeczka na nagłówku są troszkę "kwadratowe", ale cicho tam, nie chce mi się tego poprawiać :* )
~~~~~~~
Na początek podsumuję Akiete, która znajdowała się poniżej.
  • Bitwa Sigm zacznie się 1 maja;
  • Howrse bloga ostatecznie nie zostanie założone;
  • Zakładka "Odeszli" została zmieniona na "Informacje" i znajduje się teraz na prawym pasku bocznym tuż pod "Zagrożonymi"
  • Chyba raczej nic nie chcecie zmieniać, a to mnie cieszy ^^ (Oprócz tych ataków, no ale nad tym się już rozwodziłam)
~~~~~~~
Chyba nie mam już co pisać.....Aaa ! Jeszcze jedno. Kilka zakłądek zostało pozmienianych mianowicie: 
  • Arena
  • Rekrutacja
Tak więc zajrzyjcie sobie tam, bo wprowadziłam parę poprawek.
~~~~~~~
No i powiem jeszcze że znów otworzyłam zapisy do Bitwy Grupowej tym razem już 3 ! Tak samo jak poprzednio proszę o wysłanie specjalnego formularza, do którego załącznik został umieszczony po prawej stronie na pasku bocznym.

~Tavv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope