niedziela, 19 kwietnia 2015

Od Azusy - Do Haruki

No tak. Przetransportowali mnie już do tego ośrodka, pokazali gdzie będę sobie mieszkał i co dalej ? Tak po prostu mnie będą tutaj trzymali ? No spoko. Żaden problem. Chociaż może zdało by się rozejrzeć nieco po domku i ogólnie, poznać sąsiadów. Ta ostatnia opcja chyba najbardziej mi się podobała ze wszystkich. Będę miał się nad kim znęcać przez najbliższe dwadzieścia lat jak nie więcej.
W tym apartamencie właściwie było wszystko czego potrzeba normalnemu człowiekowi. Najlepsze w tym wszystkim było to, ze prawie wszystkie sprzęty domowe zastępowały komputery z dobrym oprogramowaniem. Potrafiły zrobić normalnie wszystko. (Tak Azusa się jara jak małe dziecko).Stanąłem sobie tak koło mikrofalówki i wciskałem jakiś niebieski, świecący przycisk. Podniecał  mnie on tak bardzo, że oczy zaczęły mi od tego świeci. Potem zaczęły boleć i tyle z tego było frajdy, że mikrofalówka zaczęła śmierdzieć. Wcale się nie spaliła. Cicho. Dobra kiedyś tak ją naprawię nie chce mi się teraz. Po za tym nie umiem tego naprawić. Nagle ktoś zapukał do drzwi. łooo ! Już mam gości ? Tak szybko ? Ale fajnie. Pogwizdując podszedłem sobie spokojnie otworzyłem drzwi. Już miałem przywitać osóbkę z otwartymi rękoma, ale ta wleciała do mojego domku jak burza. Aż powiew wiatru co leciał za nim porwał mi włosy.
-Mleczko, mleczko, mleczko... -słyszałem tylko z kuchni. Aż bałem się tam wejść. A jak to jakiś gwałciciel ? W sumie to idzie mi na rękę xD. No, ale gwałciciel, który.... przychodzi do swojej ofiary po MLEKO ? Nie no coś mi się tutaj nie zgadzało.
-Kim ty jesteś ? - zapytałam drapiąc się w  tył głowy. No bo co mogłem innego zrobić. Chyba na razie należało by grzecznie się przywitać.Chłopaczek niższy ode mnie obrócił się i spojrzał na mnie tak jakoś dziwnie. Tak samo jak on przekrzywiłem główkę w bok i przyglądałem się. Wystarczył moment , żeby chłopak przewrócił mnie i złapał za szyje. Ałć.
-Gdzie ty chowasz MLEKO ! - zdesperowany koleś naprawdę. Teraz przestanę być wredny.
-Ej no kolo złaź ze mnie, nie mam mleka. A tobie co pada na główkę !?

(Haruka ?)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope