niedziela, 19 kwietnia 2015

Małe zmiany w Pojedynkach!

 Sądziłam, że zmian raczej nie będzie. No ale niestety. Z góry przepraszam, za wszystkie niedogodności i problemy z tym związane. Chociaż zaraz, zero problemów, wszystko dla waszego dobra. No to dobrze, pierwszą sprawą jest to, że zamiast Takumi`ego, z Akim zmierzy się Rene [tak więc, nie będziesz czekał w ciszy aż Cinia i Heaven się ''wymordują'']. Dlaczego? Nie pytajcie mnie, ponieważ takie jest zdanie naszej administratorki Tavv. Drugą sprawą, jest to, że przedłużone zostaną Pojedynki. Kolejne ''dlaczego?''. A otóż dlatego, że po prostu za cholerę pozwoliłam sobie powiedzieć tak nieładnie, no sory... się z tym nie wyrobimy wgl. teraz wszyscy wstają i zaczynają mi bić brawo, za odkrycie Ameryki. Właściwie to przez te dwa dni, pojedynki się teoretycznie jeszcze nie zaczęły xD znowu brawo Jestem zarówno wami, jak i sobą troszkę rozczarowana. Planuję przedłużyć to o kolejne 48 godziny - czyli 21 kwiecień godzina 19 koniec. Chociaż istnieje prawdopodobieństwo, kolejnego przedłużenia. Raczej nic takiego nie powinno się wydarzyć, ale w razie czego będę was informowała na bieżąco. Normalnie pozwoliłabym sobie przedłużyć wam czas o zaledwie jedną dobę, jednak podejrzewam, że część osób które z nami tutaj siedzą na blogu, jutro w ogóle nie będzie miało czasu. Ach te testy trzecioklasistów :/
  Chociaż jeszcze nie ten dzień, życzę wam powodzenia i na pewno będę trzymała za was kciuki ^^ reszta też ma, zrozumiano?

~Miłego dnia, Miszczu Gry #kolejne_odmeldowanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope