piątek, 3 kwietnia 2015

Zakończenie BG i Wyjaśnienie

No dobra…. Troszeczkę było zamieszania, ale tak jakby pora już zakończyć spory i „odwalać” jakieś szopki.  Tak więc na początek zacznę od BG…
Nie będę ukrywać, że tą jestem nieco zawiedziona. Czas pogodzić się z tym że teraz dla niektórych z nas przyjdzie ciężki okres ponieważ za dwa tygodnie (no dobra troszkę więcej) trzecioklasiści (gimnazjum) będą pisać testy. Nie mówię tutaj że ci starsi jak i młodsi mogą 24h siedzieć na kompie i pisać. Oczywiście każdy ma własne problemy, lub są kwestie które nie pozwalają nam pisać aktywnie postów (chociaż Tavv jest troszkę za bardzo nakręcona). No tak więc ….  Ta bitwa grupowa (to była już druga) nie zostanie tak jakby wpisana w rejestr.. to znaczy nie, ona się odbyła jednak bez najmniejszych zysków czy tez uszczerbków (chyba że dotyczy się to Heaven’a i Riuki’ego), no bo tez nie ukrywajmy, że akcja teraz nie rozwinęła się aż tak bardzo, a minął już tydzień. Zdecydowałam też , że nie będę przyznawać teraz miejsc żadnemu z Team’ów jednak że… pojedynki i tak się odbędą. 6 najaktywniejszych osób już jutro pojawi się na pasku bocznym i to one wezmą udział w pojedynkach (jeśli tylko będą chciały).
Druga sprawa to, to że między administratorami troszeczkę pogorszyły się relacje no i to tak bardzo, że blog już faktycznie miał nie być wznowiony, ale…. Niestety za bardzo lubię ten blog i osoby jakie się na nim znajdują. Dodatkowo parę osób poprosiło mnie by blog jednak nie został zamknięty. No tak wiec jak na razie… będzie i od tej pory nie chciałabym się już więcej spierać, kłócić o jakieś głupoty. (sobie też to uświadamiam). Przepraszam wszystkich za takie zamieszanie i zbędne nerwy :C

Dobra no i mam jeszcze jedno do powiedzenia. Proszę nie wińcie mnie za to ze czasami wymagam od was za wiele. Czasami po prostu sobie żartuje, czasami nie no… bywa, taka już jestem, ale gdy słyszę coś takiego co usłyszałam dzisiaj (właściwie to przeczytałam) , to naprawdę odechciewa mi się więcej pisać, odechciewa mi się cokolwiek robić, bo wiem ze niektóre osoby w tym ja bardzo się starają by blog wciąż funkcjonował (Miętus, Fil, Len… Vanish, Pudding i cała reszta). Zastanawiam się czy czasami tak rozległy regulamin jak jest tutaj czy po prostu rygor do pewnego stopnia jest to coś w rodzaju kary, albo źle się z tym czujecie na stronie czy coś. Od teraz obiecuje że będę się mniej czepiać J , ale też liczę, że niektóre osoby uszanują moją ciężką pracę jak i reszty. Nie chce by ktokolwiek stąd odchodził, bo zależy mi na was wszystkim i na tym by blog nadal się rozwijał w tym samym gronie. 

~ Tavv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope