czwartek, 21 maja 2015

Od Morgiany - C.D Yukari

- Możemy zagrać w brydża. - powiedziałam i zaczęłam tasować karty. W międzyczasie wytłumaczyłam dziewczynie zasady i przygotowałam miejsce na grę. Rozdałam nam karty, po czym pomału zaczęłyśmy grać. Co jakiś czas Yukari robiła drobne błędy, ale i tak bardzo szybko się uczyła. Po dwóch patryjkach wszystko już umiała, co i dla mnie było łatwiejsze. Popijajac herbatę grałyśmy dość długo.
- Pójdę już do siebie - powiedziała po pewnym czasie dziewczyna - Przestało padać, no i robi się późno.
- Racja - spojrzałam przez okno i zaczęłam chować karty.
- To.. do następnego - uśmiechnęła się i wyszła. Następnego? Cóż, może się jeszcze spotkamy. A raczej na pewno. Schowałam wszystko na miejsce i posprzątałam po nas. Faktycznie było już późno. Westchnęłam i poszłam się umyć, po czym położyłam się do łóżka i zasnęłam.

Yukari? Coś się dziś wydarzy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope