niedziela, 3 maja 2015

Wkurzona Tavv wraca z imprezy....i co widzi ?

No dobra moi mili teraz nadszedł moment, w którym naprawdę pokaże wam jak bardzo potrafię się zdenerwować...
~~~
Na początek chciałabym powiedzieć bardzo ważną sprawę odnośnie bitwy grupowej Sigm. Ja wiem, że nie każdy może wiecznie siedzieć na lapku tak jak ja i wgl.... i że nie każdy jest "maszyną", ale wyobraźcie sobie drogie moderatorki, że ja również mam swoje życie prywatne i że ja również mogę NIE MIEĆ czasu wejść w jakiś dzień i zająć się ^^. Tak jak już powiedziałam wczoraj trochę nie byłam w stanie (prawda Vanish ?) i nie miałam okazji wejść i napisać posta na bitwę grupową. Prosiłam o to was, jednak wy nie spełniłyście mojej prośby, jedynie Miętus, który chyba jako jedyny zatroszczył się o to by blog funkcjonował kiedy mnie nie ma. Może być to nawet bardzo chamskie z mojej strony, ale no cóż takie jest moje zdanie. Po za tym zgłoszenia, które znajdują są się na pasku bocznym są do 3# BITWY GRUPOWEJ ALE ARCAN NATURALNYCH! Ehhh....chyba trzeci raz to już piszę. 
Podsumowując moje powyższe wypociny oznajmiam iż Piki oraz Reita, żeby zasłużyć sobie na bycie moderatorem muszą się troszeczkę wysilić. I to nie tyko przez kilka dni. Ja jestem w stanie zrozumieć fakt, że nie macie dostępu czy coś, ale jednak z tej strony was chociaż troszkę znam i wiem, że czasami (często) jest to po prostu brak chęci....
~~~
Teraz druga sprawa jaka mnie bardzo zdenerwowała. Pozwoliłam na drugą grupę Sigm, ale miały być to osoby AKTYWNE ! I co ja widzę ? Normalnie taka aktywność.... mmm. No i teraz właśnie nastąpi moment, w którym dowiecie się co się stanie z grupą Sigm. [A no i jeszcze to, że bitwa się nie odbędzie z tego względu, że Jeźdźcy apokalipsy nie spełniają wymogów, i chociaż mieli czas to większość nadal ma mniej niż 5 postów.] No to więc grupa Sigm zostanie rozwiązana, a postacie nieaktywne usunięte. Sigmy, które są aktywne i nadal chcą "funkcjonować" zostaną, jednak jak na razie chyba wszystkie zostaną usunięte.
~~~
Przepraszam Miętek, że nie powiedziałam ci wcześniej o tym, żebyś nie męczyła się już z tym postem na BG, ale chyba jak sama słyszałaś...... no xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope