poniedziałek, 14 września 2015

Info :*

Taka malutka aktualizacja bloga, gdyż nie miałam żadnego większego pomysłu na nowy szablon. No trudno teraz będzie na razie taki beznadziejny. W każdym razie chciałabym poruszyć bardzo ważną kwestie odnośnie zawieszenia Rimear. Moi drodzy… zastanawiam się…. Ile osób na tym zacnym blogu zna mnie do tego stopnia by stwierdzić u mnie depresje xDDDD no po prostu padłam. Lekarze się znaleźli. Dobra nie będę rozwodzić się na temat anonimów, bo oni to już widzę, że przechodzą samych siebie.  W związku z tym, że nie potraficie wykorzystać dobroci administratorek i czegoś takiego jak „wasze pomysły” ta opcja zostanie bezpowrotnie usunięta z bloga a wasze zdanie co do nadchodzących zmian będzie ograniczone. Nie martwcie się! Bardzo podbudowały mnie wasze komentarze pod ostatnim postem Miętusa i stwierdziłam, że może jeszcze jakiś czas z wami zostanę. Tym samym Rimear NEWS nabędzie całkiem nowego znaczenia gdyż teraz wszyscy (chętni i ci którzy NALEŻĄ do bloga) otrzymają prawa autorskie i wszyscy będą mogli tam zamieszczać swoje informacje, pytania odnośnie bloga. Dzięki temu powstanie całkiem nowy rodzaj społeczności na Rimear i myślę, że chętniej będziecie wymyślać nowe eventy. Uwagę chce jeszcze zwrócić na „rygor” jaki rzekomo tutaj panuje. Słuchajcie. Nie będę nikogo oszukiwać, że rygor się dla was w ogóle nie zmniejszy a wręcz przeciwnie… jeszcze się wzmocni! Po prostu skończyło się już proszenie o posty i tak dalej. To jest w waszym interesie, a dołączając do bloga zobowiązaliście się do pisania przynajmniej jednego posta na dwa tygodnie w tym Sigmy jeszcze częściej. W takim razie możecie mieć pretensje tylko i wyłącznie do siebie bo zgodnie z tym co napisałam powyżej po dwóch tygodniach mam prawo czepiać się i upominać o posty. Dziękuję za uwagę. Dzięki właśnie tak żelaznym zasadom ten blog jeszcze nie upadł i nie zamierzam ich zmieniać z kaprysu jakichś przypadkowych anonimów.
~~~
Specialny Quest jako tako nie zostanie podsumowany, ponieważ troszeczkę o nim zapomniałam. Wszystkim porozdzielam punkty zgodnie z tym co zostało napisane na Rimear News.
~~~
Proszę o wysyłanie mi na pocznie howrse swoje e-mail'e, gdyż będę je dodawać na RCN. Wszystkich szczegółów już nie długo dowiecie się tam. Na czym to będzie wszystko polegało i po co to...
~~~
+ To ostatnia szansa, żeby zostawić swoje postacie na blogu. Jak już mówiłam wszystkie inne, których imiona nie zostaną wymienione w komentarzach zostaną usunięte.

~Tavv

1 komentarz:

  1. Rene &Chiyo zostajo
    ~ Wiadomo chyba kim jest ten czarny charakter, który napisał ten komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Hope