środa, 18 marca 2015

Od Akiry - C.D Kinshi'ego

Co ja teraz mogłam sobie o nim myśleć ? Właściwie to nic specjalnego. Bardzo dobrze, że wytłumaczył mi tą całą zaistniałą sytuację. Pewnie gdybym nie znała prawdy dziwnie było by mi się z nim porozumiewać. Każdy z nas tutaj jest jakiś „inny” i wyjątkowy i chyba nie ma nic złego w leczeniu swoich „ran wewnętrznych”.
Uśmiechnęłam się lekko i przekrzywiłam łepek. Widać było, że chłopak się tym wszystkim przejmuje.
- Rany, rany… spokojnie. Każdy jest tutaj pod tym względem „dziwny”, no bo chyba nie powiesz mi ze posiadanie takiej Arcany jest normalne ? Com ? – zachichotałam cicho – Nie przejmuj się tak bardzo opinią innych bo jedni będą chcieli ci dokuczyć i powiedzą ci coś co może cie zaboleć, a inni wręcz przeciwnie.
On przez chwilę nic nie mówił, a potem tylko się uśmiechnął.
-No dobra skoro ty mi już pokazałeś swoją Arcane no to ja tez chyba powinnam ci przedstawić swoją, czyż nie ?  - sięgnęłam do kieszeni od spodenek i za raz wyciągnęłam swoją Arcanę. – 14 Arcana. Carte di Vita. – obróciłam ją kilka razy w palcach. – Właściwie to nic specjalnego, ale ma wiele możliwości…


( Kinshi ? Sory, ale weny mi zabrakło, może wymyślisz coś lepszego :/)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope