wtorek, 10 marca 2015

Od Amane - C.D Shin'a

Uśmiechnęłam się do niego. Przybliżyłam usta do jego ucha
-A jeśli powiem "nie"? Co zrobisz?
-Co zrobię? Ja...
-Z resztą nieważne.
Puściłam go. Czyli jednak nie mogę go sobie wziąć, znów przez brata. Czyli by Shin pozwolił mi na coś więcej, muszę pozbyć się Deak'a? Zrobiło mi się przykro. To naprawdę smutne. Muszę poszukać kogoś innego do zabawy. Jednakże nie mogę teraz zostawić tego chłopaka. Jeszcze by się na mnie obraził czy co.  Zsunęłam się z kanapy i usiadłam obok Shin'a. Czyli mogę go tylko tulić? No nic, trzeba się zadowolić tym co się ma. Wtuliłam się w jego rękę.
-Czyli co?-zapytałam.
-Nie rozumiem...
-Jak mam cię traktować?
Podrapał się po głowie i zaczął się zastanawiać.
-Czy tak bardzo ci to przeszkadza, że jestem siostrą Deak'a?
-To nie o to chodzi... Jesteście do siebie bardzo podobni-uśmiechnął się tak jakoś niemrawo.
-Aha. To dlatego... Czyli będziemy kumplami?
Przytaknął głową. Przyłożyłam rękę do policzka. Zaczęłam sobie układać kolejny plan. Skoro i tak przyznał, że jestem podobna do Deak'a to dobrze. Może będę zachowywać się jak brat. Spojrzałam na chłopaka, który bawił się swoją ręką.
-Może będę jak Deak? Wtedy napewno będę idealnym "kumplem"!
-Nie uważam tak-zaśmiał się.
-No, ale posłuchaj jak mi idzie!
Stanęłam przed nim. Przełożyłam opaskę na prawe oko, no i nic nie widziałam. Uśmiechnęłam się.
-Co teraz porobimy Shin, sa?-zaśmiałam się. -Może sobie coś pooglądamy, sa!
Nie widziałam wyrazu twarzy chłopaka, jednak musiał być jakiś wyjątkowy.
-To jak?

Shin?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope