poniedziałek, 30 marca 2015

Od Vanilli - C.D Haruki

No nie powiem bo zachowanie chłopaka nieco mnie zadziwiło, no ale nie ukrywajmy, ze tak naprawdę to chciałam sprawdzić jak długo wytrzyma bez dotykania mnie i ile powstrzyma się od tego by mnie rozebrać. Hazuka coraz bardziej się do mnie zbliżał, ja natomiast spokojnie sobie siedziałam i czekałam na jego dalsze działania.
-Coś zrobił się taki śmiały ? – zaśmiałam się cicho, ale dość kusząco. Nie odpowiedział, w takim razie troszeczkę nagniemy zasady. Przewróciłam go na łóżko dosyć brutalnie i przyparłam jedną ręką. Następnie bardzo szybciutko nałożyłam majteczki usiadłam na nim okrakiem. Ponownie.-…. I delikatny… - zamruczałam, a on westchnął. To było takie piękne. Pochyliłam się nad nim i cmoknęłam go w policzek. Położyłam ręce tak żeby delikatnie go obejmowały a głowę ułożyłam na jego klatce piersiowej. Haru nie za długo wytrzymał trzymając łapy z dala ode mnie, tak więc podniósł je i położył na moich pośladkach. W końcu leżałam teraz na nim no nie ? Zamruczałam i zacisnęłam delikatnie wargi na płatku jego ucha.- Ja się nie proszę. To ty tego chcesz… choć jeszcze za mało …. – teraz mój język zahaczył o jego szyję. Czułam też jak jego dłonie zaciskając się na moich pośladkach. Chłopak posadził mnie na swoich biodrach nie przyjmując sprzeciwu i delikatnie podniósł tak by jego głowa teraz była przy moim brzuchu. Przejechał trochę wyżej zatrzymał się dopiero na moim dużym dekolcie. – Haru… - szepnęłam uwodzicielsko – Co chcesz ze mną zrobić ? – udałam takie niewiniątko. Taką przestraszoną owieczkę. Chłopak podniósł oczy wyraźnie zauroczony moją słodziutką postawą. – Zboczeńcu… powiedz mi czego chcesz… - dotknęłam delikatnie jego nosa…


( Haruka ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope