środa, 4 lutego 2015

Od Ren'a - C.D Valerie

-Chciałeś ode mnie czegoś konkretnego czy tylko po naśmiewać się z mojego wyglądu? -spytała.
Westchnąłem i usiadłem obok niej.
Powiedzmy sobie szczerze: zagubiłem się w tej ruinie i szukam kogoś, kto z tej ruiny mnie wyprowadzi. Pierwsze wrażenie o tej dziewczynie? Irytująca.
Ale wcale nie wyglądała źle. W sumie to nawet całkiem ładnie. Czy jeśli powiem, że lubię się droczyć z ludźmi będzie to miało jakikolwiek sens?
Dziewczyna otworzyła książka i nie mówiąc nic więcej kontynuowała czytanie. Zostałem więc całkowicie zignorowany.
Jednym ruchem odebrałem jej książkę i zacząłem czytać pierwsze kilka zdań.
Zaś ona poirytowana spojrzała na mnie lodowym wzrokiem i odebrała swoją rzecz.
-Już masz mnie dość, prawda? -zapytałem. -Cóż, łatwo cię przejrzeć. -ta tylko odsunęła się ode mnie. -W każdym razie... mam sprawę. -dodałem szybko.

<Valerie? ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope