piątek, 20 lutego 2015

Od Riuki'ego - C.D Rosie



 Ten list… kto mógł być jego nadawcą i dlaczego właśnie teraz to do mnie dotarło ? Jakby się tak dłużej nad tym zastanowić to rzadko kiedy zaglądałem do skrzynki pocztowej. Jakoś nie były mi potrzebne wieści od mojej „rodzinki”. Wiedziałem, ze ona nie istnieje i nikt nie ma prawa wprowadzać w mnie w błąd. Będę się tym teraz zamartwiał tak…
-Eee.. to ja może…. – usłyszałem za sobą głos tej dziewczyny. A no tak przecież to ona mi go przyniosła. Może wie na ten temat coś więcej.
-Hmm… kto ci go przyniósł ? – zapytałem wprost oglądając dokładnie kopertę w którą zapakowana była kartka. Ona przez chwilę zastanawiała się nad odpowiedzią.
-Listonosz. Ten co zawsze roznosi nam listy. – wydukała coś z pod długich włosów. Odłożyłem kartkę i podszedłem do niej, a ona automatycznie cofnęła się o krok.
-Odległość szkolna co ? – brzęknąłem i za raz cofnąłem się – Masz zamiar ode mnie uciekać. Czy ja sam w sobie jestem aż taki straszny ? – westchnąłem przekrzywiając nieco głowę i patrząc na nią z zaciekawieniem.
-N-nie… a tak w ogóle to … kim ty jesteś i… dlaczego masz opaskę na oku ? – zapytała podnosząc niespodziewanie wzrok na mnie. Odważne posunięcie
-Riuki. Moje nazwisko chyba nie jest ci do niczego potrzebne. A opaskę noszę, żeby takie małe dziewczynki jak ty nie bały się na mnie spojrzeć.
-Nie rozumiem… - szepnęła przyglądając się mojej twarzy.
-Mogę ci pokazać wtedy zrozumiesz…

( Rosie ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope