czwartek, 5 marca 2015

Od Vincenta - C.D Mei



- Dałabyś radę? - zapytałem lekko zszokowany.
- Jasne - wzruszyła ramionami.
- A mogłabyś - w tym miejscu wypił łyk parującego napoju. - Pokazać mi inne swoje obrazy?
- Dobrze - zgodziła się, ale nie wyglądała na zadowoloną. - Po wypiciu herbaty...
Piłem gorący napar rozkoszując się jego smakiem, bo trzeba było przyznać - herbata była cudowna.
- Co to za herbata? - zapytałem mrużąc oczy by bardziej skoncentrować się na smaku niż innych rzeczach.
- Zwykły Earl Grey - powiedziała.
- Naprawdę? Smakuje cudownie...
- No, może dodałam do niego odrobinę tego i owego - uśmiechnęła się.
- W każdym bądź razie pyszny - wypiłem kolejny łyk i tak nim się spostrzegłem filiżanka była już pusta. - Już po herbacie, więc chodźmy do galerii sztuki - zaśmiałem się.
- Nie jestem pewna czy to dobry pomysł...
- Obiecałaś - wyszczerzyłem się.
<Mei?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope