czwartek, 30 kwietnia 2015

Od Haruki - C.D Azusy

- Zaskoczę cię, jestem człowiekiem. Nie wpadłbyś na to, co? - prychnąłem i przesunąłem się jeszcze bliżej ściany patrząc się cały czas na niego by mi czegoś nie zrobił - Niechcący oparłem się o twe drzwi, a ty musiałeś je otworzyć. Chyba ci tyle wiadomości wystarczy, a teraz - chwila przerwy na złapanie oddechu - do widzenia kucyku pony
- Kucyku pony?
- No. Włosy masz jak jakiś kucyk. Matka cię nie kochała? Na jej miejscu zgoliłbym cię na łyso. Weź tą łapę! - poderwałem się szybko z miejsca i odskoczyłem na bezpieczną odległość, oddalając się od zamkniętych drzwi, które były tuż przed nosem
Chłopak oparł się o ścianę, do której ja przez chwilę byłem przyklejony i głęboko westchnął. Zaraz coś pewnie walnie, że to jego pokój a ja się po nim pałętam. Zanim zdążył cokolwiek powiedzieć, wyprzedziłem go szybko mówiąc swoje imię.
- Co?
- Haruka. To moje imię. Naprawdę nie masz mleka? - zrobiłem minę szczeniaka, jednak na niego to chyba nie zadziała
Zaśmiał się jedynie głośno i pokręcił głową.
- Haruka. Haru. Haruś?
- Nie musisz swoich myśli mówić na głos - zmarszczyłem brwi i udałem się w stronę drzwi, które znów miałem przed sobą, klamka na wyciągnięcie ręki - Patrz, pokażę ci sztuczkę! Pojawiam się ... i znikam - zacząłem powoli zamykać drzwi i szybko odciągnąłem łapki by nie zostały przytrzaśnięte
Gdy będę kolejny raz poszukiwał mleka może do niego wpadnę jeszcze, ale tak to chyba zbytnio nie będę miał zamiaru go odwiedzić.

< Azusa? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope