czwartek, 16 kwietnia 2015

Problemy, problemy.... i pojedynek !

Dobry dzień. Tak, tak to kolejny jakiś bezsensowny post informacyjny, no ale niestety muszę go napisać, bo co niektórzy się pozapominali ^^


~Mianowicie:
  • Osoby, które nie zainteresowały się życiem bloga dotychczas (mówię tutaj o nieaktywnych, czyli tych co znajdują się na prawym pasku bocznym) macie czas na napisanie postu do 26 kwietnia, w przeciwnym razie ....jakby to ładnie ująć.. wylatujecie ^^. Przestanę być już miła i czekać, Bóg wie ile, bo niektórym.... się po prostu nie chce. Tak i to nie jest już kwestia "bo ja nie mogę", niektórzy totalnie sobie zlali. Nie mówię tutaj oczywiście o tych co rzeczywiście tego czasu nie mają, żeby nie było. 
  • Kolejną sprawą jest to, iż jutro ( 17 kwietnia ) odbędzie się pojedynek. Będzie on jednak na nieco innych zasadach niż zaplanowałam, a tym razem poprowadzi go (będzie MG - Mistrzem Gry) Reita (Olga jak tam wolicie xD). Tak, nie ma obijania, i to w twoich rękach Nienawidzę cie :') Kochana Oldziu jest dopilnowanie by każdy pojedynek się odbył. Do tego za wygranie jednego pojedynku będzie przyznawane 150 pkt doświadczenia, a za wygranie ogólne będzie 1000 pkt doświadczenia, czyli ktoś kto wygra, a wcześniej nie nazbierał sobie dostatecznej ilości punktów nie będzie mógł przejść na wyższy poziom. teraz o wiele trudniej będzie go zdobyć.
  • Teraz coś co dotyczyć będzie tylko i wyłącznie starcia Sigm. Będzie ono trochę nietypowe i już kilka osób pytało mnie o to "czy już wybrałam Arene ?". Otóż, nie i Areny w tym przypadku nie będzie. Pojedynek będzie rozgrywał się na terenie Rimear, ale w tej części dla obiektów, że tak powiem "testowych". Od teraz każdy ( chyba, że będą jakieś wyjątki ) pojedynek Sigm będzie się tam odbywał. | Dodatkową informacją jest to, że jeżeli komuś jest tak bardzo do śmiechu - chodzi mi tutaj głównie o Ankietę - to sama wybiorę termin i nie będę patrzeć czy ktoś wtedy jest nieobecny, czy po prostu nie może. Nie robię tej ankiety dla siebie, tylko dla was, tak żeby było wygodniej więc proszę to docenić ^^ |
  • Odnośnie wszystkich zmian, próśb, pytań i tak dalej od tej pory... nie będę przyjmowała ich ani na Skype, ani na chacie z tego powodu, że potem połowy z nich nie pamiętam i nie mogę się nimi zająć w późniejszym czasie (no chyba, że to będzie coś banalnego no to spoko :) . Od tej pory wszystkie takie rzeczy będę chciała widzieć na howrse lub na poczcie. [Ewentualnie na facebook'u ^^]
  • I ostatnie już to chyba kurcze zamęczycie mnie z tym :'). Teraz powiem wam co nie co, co uważam o zmienianiu ataków "bo ja nie wiedziałam/em". Nie chce być w tym momencie wredna, ale gdy pojawiały się Sigm'y [doszłam do tego niedawno] uwzględniałam też, że oprócz opiekowania się Arcanami Naturalnymi, będą również odbywały się pojedynki między Sigmami i dlatego... nie będzie możliwości zmiany Ataków. Dla jednych może się to wydawać niesprawiedliwe, dla innych nie. Mówię to też głównie o Team'ie 2 (Jeźdźcy Apokalipsy), ponieważ uważam, ze możecie czuć się nieco... pokrzywdzeni. Pamiętajcie również o tym, że jeżeli podejmujecie jakąś decyzję, zgłasza to do mnie KAPITAN. Nikt inny, cholera jasna ! Przepraszam, może to być wredne, ale nie uznałam tego jakoś specjalnie "nie fair", i drużynowo siły Sigm są dosyć wyrównane. [Jak macie jeszcze jakieś pytania to wiecie gdzie pisać :D ]
~Tavv :')

10 komentarzy:

  1. Wszyscy się nienawidzą i wszyscy się kochają. Na świecie żyją sami bi, którzy dzielą się na homo i hetero.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piki piękna przemowa, aż łza mi się zakręciła w oku (x'D), chcesz za to Oscara ?

      Usuń
    2. Odpowiedź jest prosta - gwałt

      Usuń

Layout by Hope