poniedziałek, 1 czerwca 2015

Śmieciowy post

Pisząc tego posta, kieruję się poniekąd brakiem aktywności niektórych osób. Od razu pragnę dodać, że nie mam na celu nikogo ochrzanić, czy też przymuszać do pisania. Chcę poruszyć pewną kwestię... jednak zanim do tego przejdę. Pragnę pozdrowić szanowną Panią administrator oraz resztę moderacji (nie mają pojęcia, że piszę coś takiego i sama nie wiem, czy mogę lel). No dobrze, pozdrowiłam ''ekipę'' to teraz pozwólcie, że najbardziej leniwy moderator przejmie na chwilkę pałeczkę.
Wiele z tych osób, które mają zagrożenia mają przykładowo po jednym poście. To czemu nie piszą nic więcej, jest dosyć łatwe do odgadnięcia. Nikt im nie odpisał na posty. Dlatego wina ich rzekomego lenistwa, nie tylko leży po ich stronie, ale również po naszej. Ja sama czekając na to, aż ktoś odpiszę mojej postaci, nie starałam się nią nic innego napisać (tak, chodzi o Yuriko). Jak temu zaradzić? Jeśli naturalnie autorzy tych postaci, są aktualnie obecni na blogu i w tym momencie to czytają (was również pozdrawiam), bardzo bym prosiła o napisaniu w komentarzu tutaj, pod tym postem prośbę o dokończenie ich posta. A dlaczego trzeba wszystko komplikować tym komentarzem? Żeby było widać, komu na tym zależy. Bo ja wiem, że części z tych osób się nie chcę i mają gdzieś to czy ich się wywali. Dlatego w tym poście odnoszę się do tej grupki ''chętnych''. Jeśli chcecie, możecie poprosić kogoś z administracji bloga (ja na przykład chętnie mogę komuś odpisać, żaden problem - sądzę, że takie samo zdanie będzie miała reszta administracji bloga), albo po prostu kogoś z chatu. Zgadajcie się =)
Proponuję też, żeby na przyszłość ograniczyć trochę tych postów ''dokończy ktoś?'' tylko określać konkretne osoby. Nikogo do tego nie przymuszam, ale przyznajcie, że to trochę nam ułatwi życie i nie będzie tworzyło bezsensownego czekania, które prowadzi powolnymi kroczkami do wyrzucenia z bloga. 

Dziękuję za uwagę, brawa dla mnie.
~Rei.

3 komentarze:

  1. Jejku jestem z ciebie dumna Oldzia *.*
    + To tak dla mnie na dzień dziecka? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Panie administratorze 8)

      Usuń
    2. Ohjojojojo.... czuje się taka wyjątkowa xD Panie Moderatorze <3

      Usuń

Layout by Hope