środa, 8 lipca 2015

Od Ukyo - C.D Artis

- To zależy. - Zaśmiałam się. - Miałem tylko coś spróbować, ale chyba tobie się to spodobało. Nawet mogę powiedzieć, że sprawiało ci to radość. Chociaż... Nie jestem co do tego stuprocentowo pewny, w końcu jestem tylko psem. - Przewróciłem Artis na kanapie i nachyliłem się nad nią. - Oczywiste jest to, że odpowiedź 'jest zależna od ciebie. Nie mogę robić czegoś na co pańcia nie pozwala, jestem tobie całkowicie podporządkowany. Twa prośba mym rozkazem. Chyba źle zrobiłem, powinienem polizać, a nie pocałować... Już to poprawiam.
Uśmiechnąłem się szeroko i znacznie zmniejszyłem odległość między naszymi twarzami. Językiem przejechałem po jej policzku, zaczęła się śmiać.
- Trochę to łaskocze. - Usmiechała się do mnie.
- Oj tam, przyzwyczaisz się. Możesz zawsze tego zakazać - przybliżyłem usta do jej ucha, - ale będzie mi wtedy bardzo smutno - szepnąłem. - Samo całowanie nie jest takie złe.
Zaśmiałem się i cofnąłem się nieco. W końcu jeszcze mnie uderzy i co będzie? Niezbyt podoba mi się ta myśl, tym bardziej, że ślad może długo się trzymać. Trącnąłem ją noskiem i podniosłem się z kanapy. Nie za bardzo wiedziałem czy Is bierze to na poważnie, czy uważa to tylko za zabawę. Może tak naprawdę nie wie? Do którego momentu będę mógł się posunąć? Myśląc o tym nie mogłem się zbytnio cieszyć.
- Chcesz cukierka?
Przytaknęła głową, a ja ruszyłem do kuchni. Otwarłem szafkę, w której trzymałem te słodkości. Wyciągnąłem paczkę cukierków i wróciłem do salonu. Położyłem na stole to co przyniosłem i spojrzałem na dziewczynę, która podnosiła się do siadu. Oboje wzięliśmy po cukierku, usiadłem obok niej. Mimo tego wszystkiego, byłem zadowolony.
- Artiś, mógłbym cię o coś zapytać?
- Raczej tak, w końcu to tylko pytanie.
Usłyszałem jak przegryza "resztki" cukierka. Uśmiechnąłem i przytuliłem do siebie dziewczynę tak by mogła spojrzeć mi w oczka. Złapałem łapkami za jej koszulkę, którą powoli zacząłem podwijać do góry. Robiłem to w tempie ślimaka, w końcu mogłaby sobie tego nie życzyć i zmusiłaby mnie do zaprzestania zanim stanie się "coś gorszego".
- Chciałabyś "to" zrobić? Oczywiście inne to niż wcześniej. "To" dzięki czemu staniemy się bliższymi przyjaciółmi...

Artis?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope