wtorek, 11 sierpnia 2015

Od Eriki - C.D Nico

Obserwowałam uważnie chłopaka, wodząc za nim wzrokiem, gdy mnie okrążał. Kiedy ponownie stanął przede mną nie mogłam się powstrzymać i wybuchłam śmiechem.
- Okrążasz mnie jak jakiś drapieżnik swoją ofiarę - stwierdziłam, splatając dłonie za plecami. Niemal odskoczył, kiedy nagle pochyliłam się w jego stronę.
- Chyba nie zaatakowałbyś bezbronnej dziewczyny, co? - uśmiechnęłam się.
- Wątpię żebyś była zupełnie bezbronna - mruknął, nie spuszczając ze mnie spojrzenia ciemnych oczu.
Westchnęłam, prostując się.
- W sumie, to masz rację. Chyba nikt tu nie jest bezbronny.
Tym razem to ja obeszłam go na około, tanecznym krokiem.
- A tak przy okazji, miło poznać, Nico - powiedziałam, stając przed nim i wsuwając dłonie do tylnych kieszeni spodni. - Jestem Erika. Mam nadzieję, że twój towarzysz nie gniewa się na mnie za to, że na nim usiadłam. Przepraszam za to. I za tamto, że cię nie usłyszałam. Ech, coś kiepsko zaczęłam tą znajomość. Na dodatek jeszcze się rozgadałam... - zasłoniłam szybko usta dłońmi, pokrytymi czarnymi zawijasami. - Ach, przepraszam!
Skłoniłam nisko głowę, mając nadzieję, że chłopak nie straci cierpliwości ani nie wkurzy się na mnie zbytnio. Nie chciałam go odstraszyć, ale jak zwykle musiałam się rozgadać. Zagryzając dolną wargę czekałam na jakieś słowa z jego strony.

<Nico?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope