czwartek, 5 lutego 2015

Od Futaby - C.D Riuki'ego


- Mnie się nie pytaj. Nie wystawiałam nosa z pokoju przez miesiąc. Wiem tylko, że jesteśmy w jakimś zamkniętym miejscu. z którego nie możemy uciec - westchnęłam i się przeciągnęłam
Jakoś jego słowa, że nic mi nie zrobi sprawiły, że przestałam się go bać. Te jego kły, interesujące a za razem przerażające. Wampir? Bez przesady, takie rzeczy tylko w grach. Tak samo moje umiejętności. Siedziałam tak zamyślona aż wreszcie wstałam, Riuki podniósł na mnie wzrok.
- Lepiej spróbuj się jakoś ogarnąć, za niedługo będziesz musiał się pojawić w sali treningowej - te jego wzrok ... on naprawdę nie wiedział dlaczego tu jest. Westchnęłam i na nowo kucnęłam przy nim - Arcana ... wiesz co to takiego? - zaprzeczył głową, wyglądała jakby już nie miał zamiaru się odezwać - Spróbuję ci wytłumaczyć to na sobie. Ja mam Arcane Iluzji. Co za tym idzie są specjalne umiejętności, które muszą pasować do twojej Arcany. Dwie osoby nigdy nie mogą mieć identycznych Arcan, umiejętności jak i ataków ... nie jestem dobra w tłumaczeniu - skrzywiłam się
- A ja jaką mam?
Gdybym nie miała zasłoniętej twarzy zauważył by na niej grymas. Za dużo gadania, za dużo. Wzruszyłam ramionami.
- Sam musisz wiedzieć. Na treningu się dowiesz. Masz - podałam mu własnej roboty kostkę - Klikniesz dwa razy, a pojawi się hologramowa mapa. No nic ja już idę - wstałam i szybko skierowałam się w stronę drzwi
Machnęłam po czym zamknęłam drzwi i oparłam się o nie. Najlepiej jak wrócę do siebie i zajmę się swoimi sprawami.

< Riuki? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope