poniedziałek, 16 marca 2015

Od Emily - C.D Vincenta

Położyłam palec wskazujący na policzku i zastanowiłam się chwilę. Co lubię robić…
-No… lubię grać na gitarze, patrzeć na gwiazdy, wiem dziecinne..- powiedziałam po chwili
Chłopak pokiwał głową.
-Coś jeszcze?- spytał
-Bardzo, ale to bardzo lubię horrory i kryminały- powiedziałam automatycznie z uśmiechem
Vincent spojrzał na mnie zaskoczony.
-Horrory?- zapytał naprawdę zaskoczony
-No co?- spytałam - To dziewczyna horrorów oglądać nie może?
Chłopak gwałtownie pokręcił głową.
-Nie, no skądże!- odparł z głupawym uśmieszkiem
No bo co w końcu kurczę blade! (tak to z Mikołajka xD).
-A Ty co lubisz robić?- zapytałam przekręcając głowę
-Że ja?- spytał niedowierzając
Zaśmiałam się cicho.
-Nie, ta ściana..- powiedziałam - To co lubisz robić?
(Vincnet? x D)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope