czwartek, 9 lipca 2015

Od Nanami - C.D Ukyo

- Jeszcze nie wiem jak ją nazwę... - powiedziałam.
- Skąd wiesz że to dziewczynka? - zapytał zaciekawiony.
- Rozpoznaję to - uśmiechnęłam się.
Pomyśleliśmy dłuższą chwilę, po czym wymyśliłam. Nadałam kotce imię, które brzmiało Yuki. Chciała się trochę pobawić, więc dotykała moich palców łapkami. Była przy tym bardzo słodka. Pogłaskałam ją, a ona zamruczała i zmrużyła oczka. Ukyo także ją pogłaskał, a Stoaty podszedł do niej i się chwilę bawili. Widać było, że się lubili, co mnie cieszyło.
Pomogłam chłopakowi sprzątnąć talerzyki po cieście, a następnie ponownie usiedliśmy i rozmawialiśmy. Gdy zrobiło się już bardzo późno, przygotowaliśmy się do spania. Gdy jeszcze chwilę posiedzieliśmy, poszłam w kąt pokoju, gdzie się położyłam na podłogę i skuliłam miaucząc cicho. Yuki podeszła do mnie i mrucząc położyła się obok. Także zamruczałam, po czym Ukyo podszedł do nas.
- Nie chcesz spać na łóżku? Tutaj będzie ci niewygodnie... - zapytał.
- Nie... - pokiwałam głową przecząco. - Bardzo często tak śpię...
Uśmiechnęłam się do niego delikatnie. Był najprawdopodobniej zaskoczony moim zachowaniem.

<Ukyo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope