czwartek, 12 lutego 2015

Od Shin'a - C.D Nivan'a

Poczułem ból w nodze.Chyba nikt nie nauczył go kultury skoro poprzez jedną głupią pomyłkę podnosi rękę,a raczej nogę na kogoś.Nieprzyjemne uczucie zostać skopanym na powitanie,ale cóż poradzić chyba należało mi się skoro pomyliłem go z dziewczyną,ale przyznać muszę ma w sobie coś z kobiety.Spojrzałem na jego policzki i dotknąłem ich,a jego kształt ust zmienił się w tak zwaną "rybkę".
-Przepraszam bardzo za pomyłkę.-uśmiechnąłem się po czym poczułem jak chłopak odepchnął mnie od siebie.Najwyraźniej nie spodobało mu się moje zachowanie,ale cóż począć.
-Przestań robić z siebie pajaca.-odchrząknął.
-Nie robię.-wystawiłem język na zewnątrz po czym z powrotem go schowałem niczym dzieciak.Zacząłem przyglądać się mu bardziej uważniej.Moją uwagę przykuły jego brwi.-Ciekawy kształt?-stwierdzając,zapytałem jednocześnie.
-Dzięki.-znów szybka i krótka odpowiedź,aż tak się na mnie złości?Wtedy na mnie spojrzał takim wzrokiem typu "zaraz cię zabiję".Chociaż możliwe,że to ja źle odczytuję to wszystko.
-Jeszcze raz przepraszam za nazwanie cię kobietą.Jak chcesz jeszcze raz kopnąć mnie w nogę za to to poczekaj chwilę.Chciałbym się przygotować.-zaśmiałem się.-Jakby co Shin jestem.-wyciągnąłem do niego dłoń,aby jakoś rozmowa ruszyła.

<Nivan?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope