niedziela, 29 marca 2015

[Team 2] Od Heaven'a - C.D Aki'ego

Jak niby mamy wygrać, a przy okazji w ogóle pozostać przy życiu niańcząc dziesięcioletnie dziecko?! To są chyba jakieś żarty! Mistrz Gry sobie ze mnie zakpił! Dźwignąłem się z podłogi, mrucząc pod nosem przekleństwa pod jego adresem, a potem omiotłem wzrokiem całe pomieszczenie w którym się znajdowałem. Dostrzegłem swoją starą, dobrą koleżankę, z jaką przyszło mi rywalizować w pierwszym Starciu - Akirę.
- Najpierw wrogowie, a teraz sojusznicy? - zapytałem sam siebie, ale tak, aby reszta drużyny usłyszała, a potem spojrzałem na białowłosą dziewczynę trzymającą na rękach małego chłopca.
- Heaven chyba jest zły. - mruknął blondyn, wtulając się w swoją towarzyszkę.
- Jak ci na imię? - spytałem, na co owa dziewoja wzdrygnęła się.
- Jestem Rosie... a to jest Aki.
Spojrzałem na wszystkich raz jeszcze. Znowu mieliśmy na sobie te badziewne stroje... Bitwy Grupowe były jedną z rzeczy, których nienawidziłem, ale jednocześnie jedyną, większą rozrywką. Mistrzu lubił patrzeć jak tłuczemy się między sobą. Powtórka z rozrywki, biorąc pod uwagę jak ostatnim razem urządziłem Akirę.
- To co robimy, Panie Kapitanie? - odezwała się wcześniej wspomniana kobieta, wyraźnie podreślając ostatnie słowo.
Niby nasze stosunki były w porządku, ale najchętniej dogryzałaby mi przy każdej możliwej okazji. Złośliwa, karciana Księżniczka...
- Na początku powiedzcie mi jakie umiejętności posiadacie.
- Nie chce Pan wiedzieć... - szepnął malec, po czym zaczął cicho chichotać.
Z tego co się dowiedziałem mieliśmy w drużynie Omegę potrafiącą uleczać rany, ożywiać rośliny i zwłoki. Do tego małego psychopatę sterującego zmarłymi bądź śpiącymi ludźmi jak marionetkami oraz diablicę walczącą za pomocą kart.
Alfa, Beta, Gamma i Omega... Pięknie żeśmy się dobrali.
Nie czekając dłużej opuściliśmy dziwaczny pokój, a w oczy od razu oderzyły promienie porannego słońca. Arena na której przyszło nam walczyć wyglądała jak po Apokalipsie i zapewne taki był zamiar. Przez chwilę nawet poczułem się jak Zombie czy aktor na planie filmowym.

< Najlepszy Team 2?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope