piątek, 12 czerwca 2015

#3 Bitwa Grupowa ~ Rozpoczęcie !

Tym właśnie postem chciałabym oficjalnie otworzyć trzecią Bitwę Grupową ! Nie będę już tłumaczyła na czym ona polega tak dokładnie jak robiłam to za pierwszym razem [chociaż mam świadomość, że i teraz są osoby, które po raz pierwszy uczestniczą w tym wydarzeniu], a jedynie napisze takie krótkie wprowadzenie i jeszcze kilka spraw, o których niestety musicie pamiętać. Tym razem są trzy grupy (były to osoby chętne), i tylko jeden kapitan totalnie może się w tym jeszcze nie łapać, jednak od Team’u pierwszego i drugiego oczekuje już nieco większego zaangażowania. Przejdźmy od razu do rzeczy:

  • Nie gramy na „śmierć i życie” i jedynie wolno zranić ci przeciwnika;
  • To MG decyduje o tym, która postać wygra w przypadku niedomówień/kłótni/sporów czy przeciąganych postów nawet jeśli twoja postać po pewnym ataku już nie powinna wstać xD
  • Posty nie powinny mieć mniej niż 200 słów; (będą liczone hi hi)
  • Grajmy fair play.
  • Nie podejmujcie decyzji za postacie, z którymi jesteście w interakcji. Każdy sam chce decydować o kolejnym ataku. Oczywiście obrażenia jakie zadaje wasz atak możecie opisać, ale też nie z umiarem.

(Tak bardzo moja składnia)


Zasady są takie same jak za pierwszym razem, jedynie tym razem macie nieco większe możliwości. Jeżeli zakładka w której znajdują się wszystkie wskazówki i informacje nadal nie daje wam na tyle wiedzy by się w to zagłębić, zapraszam do jednego z moderatorów, lub po prostu do mnie bo jak wszyscy wiedza ja jestem twórcą więc postaram się to wytłumaczyć jak najlepiej. 

~~~~
Uwagi
+ Teraz do bitwy zostały wprowadzone jeszcze bronie. Proszę Kapitana o napisanie pierwszego posta i ujęcie kto jaką broń otrzyma.
+ Stan grup jak i interwencja MG ( tym razem jest dwóch na zmianę) będą znajdowały się na bocznym pasku (prawym bądź lewym) na samej górze bloga.

~Tavv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope