sobota, 21 lutego 2015

[Team 3] Od Akiry - C.D Sakury

Fakt. To, że byłyśmy tutaj razem  tym miejscu było dziwne. Dlaczego nie wytłumaczą nam o co chodzi ? Skoro już jesteśmy wszystkie razem to pewnie ma to ze sobą jakiś związek. Po kilku minutach rozglądania się, wszystko było już jasne. Miałyśmy jakieś nowoczesne ekraniki na łapkach, które na pierwszy rzut oka wyglądały jak zwykłe, dość duże zegarki. Nie, to jednak nie były zegarki tylko cos w rodzaju miniaturowego, dotykowego komputerka. Ah ta technologia, nie nadążam za nią. Rozejrzałam się dookoła. Skoro już wiedziałyśmy że jest to grupowa bitwa to chyba jasne było też że jesteśmy w razem. Dodatkowo wszystkie dane miałyśmy podane w tym urządzeniu w ty jeszcze mapę i ilość przeciwników.
-Hee…. Wygląda na to że jesteśmy razem w grupie. Same baby. – westchnęłam siadając na jakichś ruinach. Podparłam sobie brodę i spojrzałam na Sakurę. Tylko ją znałam wcześniej. Pozostałe były mi zupełnie obce. – No trudno. Nie wiem jaką dysponujemy siłą, jakimi Arcana’mi więc ciężko będzie mi to ogarnąć, ale jakoś damy radę. – uśmiechnęłam pewnie i już teraz wstając skierowałam się do wyjścia z opuszczonego i w połowie zburzonego budynku.
-Wygląda na to że jesteś naszym kapitanem…. – stwierdziła ponurym głosem Kaneki. Zerknęłam na nią przez ramię.
-Hmm…. No tak. – wzruszyłam ramionami rozglądając się teraz dookoła. No nieźle to wyglądało. Wszystko było w tak totalnej ruinie…. Było się gdzie chować to przyznam. Dodatkowo ciągle zmieniający się kierunek wiatru stawiał nas w ciężkiej sytuacji.
-Zginiemy.. – dotknęłam swojego czoła i zerknęłam na dziewczyny


( Kaneki, Misaki, Sakura ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope