niedziela, 8 marca 2015

Od Emily - C.D Vincenta

Spojrzałam na niego chłopaka. Ja miałam trochę gorszą przeszłość… chociaż.. .sama nie wiem. Westchnęłam.
-Wygląda na to, że teraz moja kolej..- powiedziałam
Chłopak na to usadowił się wygodniej i spojrzał na mnie wyczekująco.
-Więc.. to zaczęło się kiedy byłam w podstawówce, kiedy inni śmiali się ze mnie…, z najróżniejszych powodów..- zaczęłam – Ale.. kiedyś… chciałam się przeciwstawić..chciałam wyładować na nich całą złość, która we mnie siedział i wtedy… uaktywniła się moc Coup de Dragon… na nieszczęście..przechodził tamtędy mój brat Oda… i zabiłam ich… wszystkich..potem wyrzucili mnie ze szkoły i..trafiłam tu..
Czułam jak gula w gardle rośnie. Spuściłam wzrok. Z trudem powstrzymywałam łzy od wspomnienia śmierci brata. Przełknęłam głośno ślinę. Nie wiedziałam co robić, ani mówić. Czekałam na reakcję Vincenta.
(Vincent? Masz tu jej przeszłość...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope