niedziela, 8 marca 2015

Od Shin'a - C.D Misaki

Na twarzy dziewczyny pojawił się delikatny rumieniec po czym spojrzała w dół.Jeszcze kilka minut temu na pewno jej twarz zmieniła kolor na czerwony.Położyłem dłoń na główkę Misaki i lekko ją po niej pogłaskałem.
-Miło takie coś usłyszeć od kogoś kogo ledwie się zna-zaśmiałem się po czym znów nastała cisza,której tak bardzo ciężko jest się pozbyć.Usłyszałem jak blondynka przełyka ślinę.Spojrzałem na jej dłonie,którymi co chwilę miętoliła swoją spódnice.Delikatnie chwyciłem ją za brodę po czym tak jak przedtem uniosłem jej głowę by na mnie spojrzała.Jej wzrok powędrował na moją osobę.Misaki przygryzła lekko wargę poprzez niewielkie zaniepokojenie.-W jakiś sposób też cię polubiłem.
Na mojej twarzy pojawił się uśmiech,który zazwyczaj zawsze mi towarzyszy.Przez chwilę wpatrywaliśmy się wzajemnie w swoje oczy.Dosyć niezręczna sytuacja nawet jak dla mnie.Postanowiłem dać dziewczynie większą swobodę i puściłem ją po czym przechyliłem się na lewą stronę,aby nie upaść na jej kolana.Leżałem na boku,wpatrując się w wyłączony ekran telewizora.Misaki pewnie nie mogła poczuć się tak jakby była w swoim mieszkaniu,więc musiałbym to jakoś zmienić tylko jak?
-Na co masz teraz ochotę?-zapytałem cicho dając jej wolną rękę do wszystkiego.Szczerze mówiąc miałem wiele pomysłów jak spędzić czas,ale w końcu nie mogę bawić się jej osobą jak jakimś pluszakiem.
<Misaki?Wybacz za takie coś ;_;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope