niedziela, 8 marca 2015

Od Vincenta - C.D Mei

- Okropne - wzdrygnąłem się. - Ludzie, którzy to stworzyli to bestie...
- Nie wiedziałeś?
- Wiedziałem, ale nie myślałem, że są zdolni do czegoś takiego - odparłem.
- Są zdolni do wszystkiego - powiedziała beznamiętnie. - Jeśli słyszą naszą rozmowę spotka nas pewnie coś podobnego...
- Nie możesz próbować uciec sama, nie uda ci się - oznajmiłem.
- Pewnie też jesteś od nich - przybrała postawę obronną.
- Nie. Tylko... ja bym chciał... - zająknąłem się.
- Co?
- Chciałem powiedzieć....
- Że...? - ponagliła mnie.
- Jeśli byś kiedykolwiek potrzebowała pomocy możesz na mnie liczyć - wypaliłem.
Popatrzyła na mnie zaskoczona, a ja zrobiłem się czerwony.
- Przepraszam... Nie chciałem żeby to tak zabrzmiało...
<Mei? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope