poniedziałek, 18 maja 2015

Od Yukari - C.D Morgiany

Weszłam do jej apartamentu i sciągnęłam przemoczoną bluzę. Powiesiłam na wiekszaku.
- Dziękuje - powiedziałam kiedy dziewczyna podała mi koc i herbatę. Uśadłam na kanapie i opatuliłam się szczelnie kocem. Było mi ciepło, ale cała się trząsłam z przemoknięcia. Siorbałam powoli herbatę i patrzyłam na dziewczynę.
- Chcesz może zagrać w karty? - zapytała po długiej chwili dziewczyna.
- Jasne czemu by nie - odparłam - ale będziesz musiała mi wytłumaczyć zasady. Nie miałam jak grać kiedyś - wstchnęłam odstawiając kubek z herbatą.
- jasne naucze cię - powiedziała i piodeszła do jakiejś szafki. Otworzyła ją i wyciągneła talię kart.
- To w co gramy? - spytałam z zaciekawieniem i odłożyłam pluszaka obok na kanapę. Dziewczyna usiadła obok i spojrzała na mnie z zamyśleniem.

< Morigana>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope