czwartek, 6 sierpnia 2015

Z dedykacja dla Ani x'D

już kolejny moderator wykazał się znakomitą znajomością Regulaminu jaki istnieje na Rimear, a przecież... to nie do pomyślenia, żeby moderator go nie znał, prawda ? Tak wiec Ania pomyślała, że świetnym pomysłem będzie .... sprawdzić jak rozległa jest wiedza Moderatorów ^^
Jutro (Piątek) o godzinie mniej więcej 14 przepytam panie moderatorki na chacie z Regulaminu. Jeżeli któraś się nie zjawi, odejmę jej od postaci 1000pkt doświadczenia ^^.
Tak wiec jak chcecie się z nich pośmiac to zapraszam jutro o godzinie 14 na chat Rimear ^^

[Na ten czas Regulamin został przepisany do kopi roboczych tak żeby im czasem nie przyszło do głowy, sobie go skopiować do worda]

~Tavv, która popsuła simsy i nie jest w najlepszym humorze.

10 komentarzy:

  1. Zabierz mi te punkt bo nie wejdę, nadal nie mam laptopa, komp wiesz jak się odpala a chat na tablecie nie wyrabia ze spamem. Tyle w temacie, do widzenia. Możecie mnie spalić, na stosie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDDD spokojnie to tobie zrobię na skype xD

      Usuń
    2. I potem wstawisz skriny z rozmowy, tak? Może jeszcze mnie ustnie przepytaj i to nagraj hehehehe(ntajjj)

      Usuń
    3. Świetny pomysł. Wstawię Screny z twojego motania się, bo wszyscy wiedzą, że nie znasz regulaminu xD

      Usuń
    4. Polinko odpowiedź jest prosta na wszystkie pytania które zadasz. Gwałt.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Idź siusiu. Hahaha... tak się przestraszyłaś, że musisz iść siusiu ? xD

      Usuń
    2. Dostałam orgazmu widząc, że jest dedyk dla mnie *o* Ja taka sławna

      Usuń
  3. Znam regulamin perfekcyjnie. Skoro jestem strażnikiem (Teksasu) chatu to muszę go znać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja to co? Ja to psychol(og) pomagający dzieciom radzić sobie ze swoimi fantazjami o zakonnicach.

      Usuń

Layout by Hope