wtorek, 3 lutego 2015

Od Takumi'ego - C.D Kaneki

Ojejku… co to się porobiło. Ja chciałem tylko żeby pokazał mi na czym polega jej Arcana, a ta mi od razu przykłada nóż do gardła. Nie powiem całkiem to było ciekawe, ale niestety zupełnie nieszkodliwe. Nie zamierzałem się z nią pojedynkować więc za każdym razem kiedy ona wykonywała swój ruch ja go bardzo umiejętnie unikałem. Nie ważne czy było to z przodu czy z tyłu, z boku, z góry czy z dołu.
-Cholera… - usłyszałem ciche słowa z jej ust. Stała kilka metrów ode mnie. Oj ktoś tu dzisiaj nadużyje swojej Arcany. No tak. Nawet my się po takim wysiłku męczymy. Niektórzy mają mniejszą wytrzymałość niektórzy większą, ale akurat jej… to znaczy… Bet… wytrzymałość była na najniższym poziomie, bo używali oni tylko ataków fizycznych przez co szybciej się męczyli.
-Odpuść… - westchnąłem cicho. Po co to wszystko , na pokaz ? Nie chciała pokazać swojej słabości.


( Kaneki, sory jakoś mi się nie klei post xD )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope