piątek, 20 marca 2015

Battle Group i kilka ważnych informacji

Jak zapewne wiadomo zrobiło się małe zamieszanie z tymi "ostrzeżeniami", które ostatnio otrzymały wszystkie osoby, które nie napisały postu w określonym terminie. No niby niektórzy mieli na nie trochę więcej czasu (bo przecież może być jeden na dwa tygodnie), ale nie spodobało mi się to jak zaczęliście nadużywać mojej dobroci. Skoro nie pilnowałam tego kto ile i w jakim czasie pisze posty to czemu niby mam tego przestrzegać no nie ? No w każdym razie już wam mówię, że nadchodzi aktualizacja bloga, która mniej więcej będzie trwała od jutra do poniedziałku (zależy kiedy skończę). Oczywiście Regulamin również zostanie zmieniony i to już kolejny raz. No i niestety trzeba będzie się go trzymać i oczywiście ja będę już tego bardziej pilnować. ^^
Do ekipy administracyjnej dochodzą trzy osoby, które będą mi pomagały zarówno przy wyglądzie i estetyce jak przy ogarnięciu tego wszystkiego [hyhy zobaczymy jak się sprawdzą w roli adminów ^^] 
Dodatkowo zastanawiam się nad tym by nie założyć dodatkowych stron by ułatwić wam życie, no ale to tak zostawię jeszcze na deskach kreślarskich.
~~~~
Co z grupową bitwą, która miała się odbyć.... DZISIAJ !? No Tavv ty przecież nie przestrzegasz tego co napisałaś na stronie no jak tak może być.....noł noł noł i jeszcze raz NOŁ. 
Ludzie to tylko z tego względu, ze gdyby to odbyło się dzisiaj połowa osób nie pisała by przez ten cały tydzień i kolejna bitwa grupowa skończyłaby się niewypałem. Tak więc przenosimy to na następny tydzień dodatkowo teraz będzie to troszkę na innych zasadach mianowicie:

* Osoby chętne do wzięcia udziału w Battle Group od dzisiaj będą wysyłały mi taki oto formularz:
Nie będę już zmuszała tych "mniej aktywnych", bo oni i tak potem nie piszą. Rozumiem, ze niektórzy mają mniej czasu i wgl, ale skoro tak to chyba mogą mnie o tym powiadomić prawda ?
Uwaga ! Składy jakie dotychczasowo zostały ustalone, są już nie ważne.

~Tavv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope