piątek, 20 marca 2015

Od Vanilli - C.D Haruki

Hehehe i jeszcze chce mnie zamknąć teraz na balkonie ? Najpierw chciał sprawdzić czy spadnę na cztery łapy, a teraz jeszcze to. Naprawdę dziwny z niego człowiek.  Wskoczyłam na barierkę i stałam sobie na niej tak co jakiś czas się obracając to w prawo to w lewo i obserwując. Wiedziałam, że chłopak stoi w drzwiach od balkonu i patrzy na to co robię. Ah i na dodatek ta krótka spódniczka i delikatnie powiewające włosy. Obróciłam głowę i spojrzałam na niego przez ramię.
-Ładne mam majteczki ? Widzę że przyciągnęły twoją uwagę. – mruknęłam z tym samym wyrazem twarzy co zawsze. Przez jego myśli mogło teraz przechodzić wszystko od słów jak bardzo głupia jestem stojąc właściwie na krawędzi barierki po te … zboczone. Za moment obróciłam się w jego stronę i przytrzymałam krótką sukieneczkę tak by jednak nie zobaczył za dużo. Z jego strony usłyszałam tylko ciche prychnięcie. Zeskoczyłam z barierki i powolnym krokiem ruszyłam w stronę drzwi. Ominęłam chłopaka i usiadłam sobie za raz na kanapie zarzucając nogę na nogę.
- Nie masz czucia w łapkach ? – zapytałam bawiąc się kosmykami swoich włosów
-Skoro wiesz to po co się pytasz.
-Ciekawe uczucie. – westchnąłem i spojrzałam w sufit odchylając głowę – Ja bym ci bardzo szybko przywróciła w nich czucie. – wystawiłam do niego język i uśmiechnęłam się delikatnie


( Haruka ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope