czwartek, 16 lipca 2015

#2 Konkurs !


Na początek może przeproszę was za lekkie zamieszanie, ale no sami dobrze wiecie czym to było spowodowane. Wszystko wiecie i tak dalej, tak więc jeszcze raz serdeczne Gomene! Kłaniam się w pas i w ogóle... ale ! ALE ALE !  to nie znaczy, że wracam na dobre. Na razie mam wielki dystans do tego bloga i do ludzi przede wszystkim, dlatego musicie mi wybaczyć. No, ale dość o tym.
~~~
Chciałabym, żebyście troszeczkę bardziej angażowali się w to co się tutaj dzieje, nie tylko w fabułę. Blog musi się rozwijać, żeby nie zejść całkowicie na psy tak to tez postanowiłam [znowu] porozdawać trochę punktów doświadczenia. Konkurs będzie polegał na zaproszeniu jak największej liczby osób. Oczywiście takich pewniaków, że tak się wyrażę. Za każdą jedną osobę wybrana postać (tego kto zapraszał oczywiście, no bo niektórzy mają ich więcej niż jedną)  dostanie 100 punktów doświadczenia. Myślę, że to całkiem spoko jak za takie coś. No i znowu... gdzie leży haczyk ? A no tutaj, że nie dostajecie punktów za samo zaproszenie, a za osoby, które dołączą. 
Konkurs zakończy się wraz z końcem tego miesiąca. Każdy zapraszający ma obowiązek zgłosić mi loginy osób zaproszonych, bym wiedziała kto kogo zaprosił. Inaczej nie otrzyma punktów, jeżeli ta osoba dołączy no proste jak budowa cepa xD.

~Tavv
PS zaproszenie jest wykonane
przeze mnie i jeżeli nie chcecie
pisać sami to zawsze możecie
zgłosić się do mnie po już gotowe 
zaproszenie. Chętnym podeśle
je na poczcie howrse.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope