sobota, 28 marca 2015

Od Haruki - C.D Natsume

Leżałem wtulony w poduszkę, ładnie pachniała. Zacząłem coś mruczeć, gdy poczułem na sobie czyjś wzrok. Odwróciłem się i zobaczyłem Vanillę. Nie może dać se siana? Chwila, chwila ... czemu tak jakoś jestem prawie nagi?
- Co ty mi robiłaś? - zmarszczyłem brwi wpatrując się w dziewczynę
- JA?! - wskoczyła na łóżko i z kolanka zajebała mi prosto w twarz
Boże nabić ją na bambus i niech jej dupę rozerwie, to się przestanie tak kołysać. No i znów jak przy akcji z piłką z nosa zaczęła mi lecieć krew jednak tym razem dziewczyna nie zamierzała mi pomóc.
- Czy ty wiesz co zrobiłeś? - zaprzeczyłem głową wyczekując jej odpowiedzi - Zgwałciłeś dziewczynę! - wydarła się na mnie, a ja zacząłem się psychicznie śmiać
No i znów oberwałem twarz. Jak chce się bić to niech mamy równe szanse. Przy kolejnym jej ataku złapałem ją siedząc od tak na łóżku i wywaliłem na drugą stronę. Och szkoda, że okno jest daleko. Usiadłem na krawędzi i dopiero teraz zaczynało do mnie docierać co się stało. Zacząłem się trząść jak galareta, z trudem mi się było opanować. Usłyszałem ciche "ała" ze strony dziewczyny. Przekręciłem się w jej stronę i zawisłem głową nad nią będąc na łóżku.
- T-t-t-t pr-aa-wda? - wydukałem cały czas się dygocząc, a ta podniosła się z podłogi
- Jesteś niewyżytym zboczeńcem! - wydarła się po raz kolejny na mnie, a ja wlazłem z powrotem pod kołdrę nie przestając się trząść - Wyłaź!
Odskoczyłem szybko od niej wchodząc do szafy i zamykając od środka drzwi, no przytrzymywałem je łapkami, by mi ich nie otworzyła. Ja już więcej nie piję, boże nie wierzę że to zrobiłem. Koniec z kontaktami z ludźmi, koniec. Zamykam się w sobie i nie wychodzę. Wydarłem się, gdy szafa została przecięta na pół, prawie przy tym pozbawiając mnie części ciała. Przerażony wpatrywałem się w dziewczynę. Jak już mam umrzeć to wolę popełnić samobójstwo. Gdy dziewczyna zrobiła krok w moją stronę chwyciłem się za gardło.

< :O >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope