sobota, 21 marca 2015

Od Chiyo - C.D Vanilli

Posłałam zawiedzione spojrzenie mojej siostrze. Myślałam, że będę miała zrobić coś naprawdę zabawnego! A nie taki szmir!
-Właściwie to i tak jest mi gorąco – wymruczałam cicho. Podniosłam się z kanapy, wsunęłam dłoń pod sukienkę i powoli zsunęłam czarno-czerwone majteczki - suchutkie jak Sahara! Arr..Poczułam taki miły chłodek przenikający mnie wskroś. Może jednak opłaca się chodzić bez bielizny. Usiadłam z powrotem na kanapę,a potem założyłam je na głowę. Podniosłam rękę do góry, jak Superman:
- I jak? Mogę teraz latać po mieście jako Batman, uszy już mam – zaśmiałam się. Heaven podrzucił mi butelkę,żebyśmy ruszyli z grą dalej. Przyjrzałam się jej przez chwilę,a potem zakręciłam, najmocniej jak potrafiłam. Gdy zobaczyłam kogo wskazuje od razu chytry uśmieszek wkradł się na moją twarz.
- Vanillka musisz zejść z Heaven'a – zachichotałam niczym mała czarownica – Wypadło na niego,a do kolejnego zadania będzie potrzebował wstać – podniosłam dupkę z miękkiej sofy i podeszłam do tej cudownej parki, pociągnęłam delikatnie Lilę za rączkę, a potem podeszłam do fotela od tyłu i złapałam Heaven'a za ramionka, a raczej położyłam na nich delikatnie dłonie. Pochyliłam się do jego uszka, otworzyłam usta:
- A więc.. Skoro striptiz już był, zdejmowanie majtek też to teraz przeliż się z Haruką.. Jestem pewna,że dasz radę co? - spojrzałam w stronę brązowowłosego, mina mu nieco zbledła. Wystawiłam do niego język z uśmieszkiem. Potem skierowałam swoje spojrzenie na Vanillę, przekrzywiła głowę w prawo z niewinną miną, choć widziałam w jej oczach pełne zainteresowanie. Zachichotałam Heaven'owi do ucha i poklepałam po ramieniu.
- Dajesz malina, dajesz! - westchnęłam. Przeszłam przed fotel i pociągnęłam go za rączkę podnosząc z fotela. Sama zajęłam jego miejsce. Jeszcze przydałby się tylko popcorn.
- Pamiętaj Haruka.. Jeżeli się sprzeciwisz to Heaven straci pewną część garderoby – wymruczałam. Zbierali się do tego jak jakieś cioty, a czas leciał – tik tak.. Zegarek nie stanął, czas płynie cały czas.
(Heaven?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope