wtorek, 24 marca 2015

Od Rosie - C.D Wiliama

Chłopak wyrażał się w dosyć.. specyficzny sposób. Chyba przeczytał w swoim życiu parę takich bibliotek i widać, że wywarło to na nim ciekawy efekt. Zauważyłam na jego twarzy lekki smutek. Położyłam mu rękę na ramieniu, a gdy na mnie spojrzał uśmiechnęłam się ciepło.
- Ja nigdy nie miałam własnej biblioteczki - powiedziałam cicho
Skinął głową i przeszedł do innego działu. Podbiegłam do niego na krótkich nogach. Zachowywał się nietypowo i to mnie ciekawiło.
- Jakie książki lubisz najbardziej? - zapytałam przeglądając tomy na regale
- Nie mam ulubionych - odparł beznamiętnym głosem
- Naprawdę? - chciałam się upewnić, ale posłał mi poważne spojrzenie
Staliśmy tak chwilę w ciszy, gdy chwyciłam moją ulubioną księgę. Cicho podeszłam do chłopaka i podsunęłam mu pod dłoń tom. Złapał go podsuwając pod nos.
- Księga Cieni.. Co to? - zapytał czytając tytuł i przekartkowując książkę
- Moja ulubiona.. Czytałeś? - zapytałam spoglądając mu nieśmiało w oczy
- Nawet nie słyszałem o takiej - odpowiedział cicho pod nosem
Uśmiechnęłam się tylko i odwróciłam ją na pierwszej stronie wskazując wstęp. Chłopak zaczął czytać, a ja na chwilę odeszłam szukając czegoś dla siebie. Po paru minutach znalazłam dwa dosyć ciekawe tomy. Westchnęłam cicho kierując się w stronę chłopaka. Nadal stał wlepiając wzrok w stare, wymęczone strony. Zaśmiałam się i położyłam dłonie na nich zasłaniając mu widok. Zaskoczony podniósł wzrok.
- Trochę się zaczytałeś - odparłam cicho zabierając ręce
Potaknął i zamknął tom. Rozejrzał się jeszcze raz po regale, po czym razem wyszliśmy z biblioteki.
- Co jeszcze lubisz robić poza czytaniem? - zapytałam z wyraźnym zaciekawieniem, gdy przemierzaliśmy plac
(William? Nie wiedziałam co napisać :c)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope