sobota, 14 marca 2015

Od Akiry - C.D Kinshi'ego

Spojrzałam na chłopaka dość dziwnie. Najpierw taki nieśmiały i zupełnie zagubiony ,a teraz tak bardzo rozmowny i przyjacielski. Właściwie na dobrą sprawę to ja tez udawałam „spłoszoną sarenkę” by go czasem nie wystraszyć tym swoim gadulstwem.
-Ejjj… - powiedział zniżając się delikatnie i zaglądając w moje oczka zasłonięte grzyweczką. Pomachałam tylko głową to w prawo to w lewo żeby wyrwać się z transu i od razu roześmiałam się. Zakryłam dłonią usta i przymrużyłam oczy.
-Spokojnie. Nie tak szybko bo nie nadążę. – powiedziałam i zaraz wyciągnęłam małą łapkę ( w porównaniu do jego). Dotknęłam palcem wskazującym ( a raczej długim paznokciem ) jego czółka. Ten zrobił zeza by zerknąć na to co robię. Roześmiałam się jeszcze bardziej. – Twoje włosy też są spoko. Zwłaszcza że są dłuuugie…
-Podobają ci się długie włosy u chłopaka ?  - podniósł rękę i pociągnął za kosmyk swoich włosów.
-Hmmm… no może. – puściłam do niego oczko i za raz ruszyłam przed siebie. Jak na chłopaka to miał dość długie włosy, a raczej mi się tak wydawało. Sodko to wyglądało. – Po za tym chyba zawsze można pofarbować.
-Hmmm… no nie wiem. A twoje są..
-… Naturalne. – dokończyłam
-Oczy …też ?
-No coś ty, to są sztuczne szklane kulki. – powiedziałam ironicznie . Kiedy wiedziałam już że chłopak idzie tuż za mną obróciłam się na pięcie do niego i podałam dłoń.- Akira.

( Kinshi ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope