sobota, 14 marca 2015

Od Misaki - C.D Shin'a

Pomyślałam chwilę, ale nic nie przychodziło mi do głowy. Żaden, nawet najgłupszy pomysł. Pomyślałam jeszcze chwilę, ale nic nie udało mi się wymyślić.
- Nie wiem... Na chwilę obecną nie mam pomysłu, ale może coś się zaraz nasunie... - odpowiedziałam. - Chyba że ty masz jakiś...
Chłopak pomyślał chwilę, po czym powiedział:
- Ja bym coś zaproponował, ale lepiej, abyś ty zdecydowała - uśmiechnął się.
- Przecież pomysłu nie mam, mówiłam ci - zachichotałam. - I chyba nic nie wymyślę.
- No dobrze, dobrze - uśmiechnął się ponownie. - To jak wymyślisz to powiedz.
- Nie ma sprawy - odwzajemniłam uśmiech, po czym zaczęłam myśleć.
Co moglibyśmy razem robić...? Nie wiem, czy mu odpowiadałoby rysowanie... Nawet jeśli, nie miałam sprzętu. Naprawdę nie miałam żadnego, nawet najgłupszego pomysłu.
Przybliżyłam się delikatnie do niego, ale jeszcze niepewnie. Nie wiedziałam, jak zareaguje, ale zauważyłam, że delikatnie się uśmiechnął.
Dalej myślałam, co możemy robić, ale w głowie miałam pustkę. Żaden pomysł mi nie przychodził do głowy. Im dłużej się nad tym zastanawiałam, tym gorzej mi szło z wymyślaniem.
- A co lubisz robić, lub co chciałbyś zrobić? - zapytałam go. Może przyjdzie mi coś do głowy.

<Shin? Dalej brakuje pomysłu, sorki :c >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope