wtorek, 17 marca 2015

Od Atasuke - C.D Riki

Dałem jej mój numer.. no co? Nie chce mi się tam u niej czekać. Wygrała ze mną na konsoli… i w dodatku w moją ulubioną grę! Powoli wlokłem się do mojego mieszkanka. Kiedy dotarłem przed drzwi mojego apartamentu, Zacząłem przeszukiwać kieszenie. Niestety kluczy nie było. Pewnie zostawiłem je u tej dziewczyny… Jak ona miała? A tak Rika. Westchnąłem cicho i odwróciłem się na pięcie. Zacząłem powoli iść w kierunku miejsca, gdzie odbyła się bitwa na konsoli. Po chwili dotarłem tam. Westchnąłem cicho i zapukałam. Czekałem, aż drzwi otworzą się. Tak się stało. Rika stała w drzwiach trzymając klucze w dłoni. Odebrałem swoją własność, ale kiedy miałem już iść do mojego mieszkania dziewczyna powiedziała:
-Mogę się o coś spytać?
-Hmmm?- mruknąłem zza ramienia
(Rika?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by Hope